کد خبر: ۵۱۵۹۲
۸:۰ - ۱۳۹۶/۳/۲۳

بانک هزاره سوم بالاخره اطلاعات داد/ خدا قوت مدیران زحمت کش!!!
بعد از ماه ها تاخیر و با وجود ادامه توقف نماد چندماهه:

بانک هزاره سوم بالاخره اطلاعات داد/ خدا قوت مدیران زحمت کش!!!

بانک پاسارگاد بعد از ماه ها تاخیر، بالاخره دو اطلاعات را به بورس و سهامداران داد که باید به مدیران زحمت کش این بانک 5 هزار میلیارد تومانی و مدعی بانک هزاره سوم ، خدا قوت گفت!!!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در کنار بانک صادرات که رکورد دار توقف نماد بانک ها شده و به رغم گذشت 11 ماه دوری از تابلو، همچنان با عدم ارایه اطلاعات لازم به سازمان بورس، زمینه بازگشت را فراهم نمی کند ، دو بانک بزرگ دیگر پاسارگاد و پارسیان هم با عدم انتشار گزارش های لازم، رویه ناصوابی را درپیش گرفته و موجب بلوکه شدن سرمایه های سهامداران شده اند.

براساس این گزارش، "وپارس و وپاسار" از 15 آبان و 2 آذر و سال گذشته تاکنون با توقف نماد در بورس روبرو هستند و باید اطلاعات مالی مربوط به دو سال مالی قبل و جاری را در کدال منتشر کنند تا زمینه بازگشایی نماد  فراهم شود اما به رغم سپری شدن چندین ماه، مدیران این دوبانک با سرمایه های بیش از 5 و 2.3 هزار میلیارد تومانی نشان داده اند مانند بانک صادرات، اهمیتی به این موضوع و آزاد کردن سرمایه های سهامداران نمی دهند.

بانک صادرات می تواند با ارایه گزارش مربوط به اطلاعات حسابرسی شده 12 ماهه سال مالی گذشته، بعد از 11 ماه غیبت به بورس برگردد اما بانک پارسیان تاکنون حتی یکی از اطلاعات مربوط به پیش بینی 95 براساس عملکرد 6 ماهه حسابرسی شده، صورت های مالی 6 ماه حسابرسی شده، صورت های مالی 96 حسابرسی شده را نداده و معلوم نیست مدیران آن چه تفکری داشته و چه برنامه ایی برای آینده دارند؟

همچنین بانک پاسارگاد که مدعی بانک هزاره سوم است، باید پیش بینی درآمد بر اساس عملکرد 9 ماه و حسابرسی شده 6 ماهه سال 95 ، صورت های مالی 6 ماهه ، پیش بینی درآمد سال مالی 96 و پیش بینی حسابرسی شده را ارایه دهد.

در کنار این موارد، "وپاسار و پارس" عمکلرد ماهانه را هم منتشر نکرده اند.

در این میان، مدیران بانک 5 هزار میلیارد تومانی پاسارگاد طی دو سه روز گذشته نشان دادند که مانند بانک پارسیان بی تفاوت به ارایه اطلاعات نیستند و زحمت انتشار دو گزارش را کشیده و اقدام به ارایه اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای دوره 9 ماهه منتهی به 30 آذر 95 (حسابرسی نشده) و پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی اسفند 95 بر اساس عملکرد واقعی 9 ماهه (حسابرسی نشده) کرده اند که جای دارد به این مدیران "خدا قوت" گفت!!!

با این شرایط و درحالی مدیران بانک های صادرات، پاسارگاد و پارسیان تاکنون حاضر به قبول زحمت برای اطلاع رسانی در مورد دلیل یا دلایل عدم ارایه اطلاعات لازم به بورس نشده اند که سهامداران این سه بانک مدعی در ارایه انواع خدمات نوین، باید برخلاف سپرده گذارانی که به راحتی سود بدون ریسک می گیرند، همچنان منتظر مرحمت و عنایت مدیران باشند تا شاید در روزهای نامعلوم آینده، گوشه چشمی هم به انتشار چند اطلاعیه کنند. 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» رضا | ساعت ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۳/۲۳
3
0
پاسخ
خدا را شکر کنید که این گزارش را داد.
اقتصاد کشور از پایبست ویران است.
چه وعده های برجامی که داده نشد؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ