کد خبر: ۵۱۶۴۱
۰:۱ - ۱۳۹۶/۳/۲۴

مجوز افزایش سرمایه ۲۵۰ درصدی سهم دارای صف فروش +دو شرکت دیگر

مجوز افزایش سرمایه ۲۵۰ درصدی سهم دارای صف فروش +دو شرکت دیگر

شرکت مرجان که دارای صف فروش است مجوز افزایش سرمایه 250 درصدی را دریافت کرد. ایران دارو و سیمان شمال هم با اخذ مجوز افزایش سرمایه 25 و 30 درصدی اماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،جدیدترین تحولات مربوط به تامین شرکت ها از بازار سرمایه با صدور 3 مجوز افزایش سرمایه سازمان بورس برای ایران دارو، مرجان کار و سیمان شمال همراه شده است. 

ایران دارو که یکی از 20 شرکت تابعه هلدینگ دارویی برکت است و با سرمایه 24 میلیارد تومانی در بورس حضور دارد، مجوز افزایش 25 درصدی را گرفت تا سرمایه فعلی را به 30 میلیارد تومان برساند.

"دیران" این تامین مالی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف نوسازی و بازسازی خطوط تولیدی و تأمین سرمایه در گردش انجام می دهد.

شرکت مرجان کار که تولید کننده آجر ایتال،بلوک سقفی و تیرچه فلزی است درحالی توانست مجوز افزایش سرمایه 250 درصدی را از سازمان بورس بگیرد که با قیمت پایانی 1420 تومانی هرسهم ، دیروز با صف فروش روبرو شد. 

"کمرجان" که با سرمایه 2 میلیارد تومانی در فرابورس حضور دارد درصدد است سرمایه فعلی را به 7 میلیارد تومان رسانده و آماده مجمع فوق العاده شود.

تامین مالی این شرکت از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و به منظور جبران مخارج سرمایه‌ای انجام شده، اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج وجه نقد صورت می گیرد.

همچنین شرکت سیمان شمال هم با مجوز 30درصدی اقدام به برگزاری مجمع فوق العاده خواهد کرد تا از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی،24.8 میلیارد تومان به سرمایه اسمی بیفزاید.

تامین مالی"سشمال" که با سرمایه فعلی 82.6 میلیارد تومانی در بورس حضور دارد با هدف اصلاح ساختار مالی و انجام مخارج سرمایه ای برنامه ریزی شده، انجام خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ