کد خبر: ۵۱۶۵۴
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۳/۲۴

برنامه ورود به بازار۲۰ میلیارد دلاری جام‌جهانی قطر با برند ایرانی ایتالیایی
نایب رئیس انجمن سنگ خبر داد:

برنامه ورود به بازار۲۰ میلیارد دلاری جام‌جهانی قطر با برند ایرانی ایتالیایی

نایب رئیس انجمن سنگ گفت: با توجه به نیاز ۲۰ میلیارد دلاری سنگ قطر برای جام جهانی 2022 ، در حال ورود به این بازار از طریق یک برند ایرانی – ایتالیایی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مالک رحمتی در نمایشگاه بین‌المللی سنگ‌های تزئینی معدن در جمع خبرنگاران با اشاره به بی‌توجهی ها و ظلم به معادن در برابر مزیت‌های صنعت معدن ایران اظهار داشت: با توجه به ارزش 1200 دلاری تکمیل زنجیره نفت و فروش نفت 55 دلاری، مسئولین به تکمیل زنجیره تولید و یا حفظ نفت خام در چاه ها دارند که این اتفاق می‌تواند در حوزه معدن نیز رخ دهد.

وی ادامه داد: انجمن سنگ نیز با کمک جمعی از حقوقدانان در حال تدوین قراردادهای ویژه سرمایه‌گذاری برای صنایع و معادن سنگ است. از سوی دیگر با توجه به نیاز ۲۰ میلیارد دلاری سنگ قطر برای جام جهانی 2022 ، در حال ورود به این بازار از طریق یک برند ایرانی – ایتالیایی هستیم.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ