کد خبر: ۵۱۶۶۱
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۳/۲۴

سومین عرضه ۱۶.۷۵درصدی ذوب آهن این بار بعد از افزایش سرمایه ۳۲۲ درصدی
توسط سازمان خصوصی سازی انجام می شود:

سومین عرضه ۱۶.۷۵درصدی ذوب آهن این بار بعد از افزایش سرمایه ۳۲۲ درصدی

بعد از افزایش سرمایه ۳۲۲ درصدی ذوب آهن، سازمان خصوصی سازی برای سومین بار برنامه عرضه بلوک ۱۶.۷۵درصدی این شرکت را اعلام کرد تا شاید طلسم واگذاری این شرکت مشمول اصل ۴۴ شکسته شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی ناکامی سازمان خصوصی سازی در دو عرضه قبلی برای فروش بلوک 16.75 درصدی ذوب آهن، این سازمان برای سومین بار این بلوک را روانه میز فروش می کند تا شاید طلسم واگذاری بلوک مدیریتی این شرکت مشمول اصل 44 شکسته شود.

براساس این گزارش، درحالی بهمن سال گذشته افزایش سرمایه 322 درصدی "ذوب" از محل تجدید ارزیابی دارایی ها نهایی شد ( از 786 میلیارد تومان به بیش از 3.318 هزار میلیارد تومان ) که سازمان خصوصی سازی بعد از ناکامی در فروش 35 درصدی سهام "ذوب" در اول اسفند سال 94 و 73 درصد در 30 خرداد سال گذشته و 16.75 درصد در دو نوبت 26 آبان و 29  آذر به وکالت از صندوق بازنشستگی فولاد ، 10 تیر اقدام به عرضه سومین بلوک 16.7 درصدی در بازار دوم فرابورس می کند.

این بلوک شامل بیش از 5 میلیارد و 556 میلیون سهم است که به قیمت پایه هر سهم 850 ریال، به‌ صورت یکجا و نقد یا 20 درصد نقد و مابقی اقساط توسط کارگزاری بانک صنعت ومعدن روانه میز فروش خواهد شد.

در عرضه قبلی این بلوک و قبل از افزایش سرمایه ، بیش از یک میلیارد و 317 میلیون سهم به قیمت پایه هر سهم 2749 ریال عرضه شده بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ