کد خبر: ۵۱۶۸۰
۰:۰ - ۱۳۹۶/۳/۲۷

مجوز افزایش سرمایه ۶۷ درصدی یک شرکت و برنامه ۲ شرکت

مجوز افزایش سرمایه ۶۷ درصدی یک شرکت و برنامه ۲ شرکت

شرکت آتیه داده پرداز توانست مجوز افزایش سرمایه ۶۷ درصدی را از سازمان بورس بگیرد.پتروشیمی زنجان و سرمایه گذاری آتیه دماوند نیز برنامه افزایش سرمایه ۳۱۹ و ۴۵ درصدی را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،آتیه داده پرداز که در زمینه خدمات ارسال و دریافت پیام کوتاه و همچنین سرویس‌های ارزش افزوده فعال است،با موافقت سازمان بورس مجوز افزایش سزمایه 67 درصدی را گرفت تا روانه مجمع فوق العاده شود.

"آپرداز" که با سرمایه فعلی 30 میلیارد تومانی در فرابورس حضور دارد، از محل جذاب سود انباشته با هدف اصلاح ساختار مالی،20 میلیارد تومان به سرمایه می افزاید.

این شرکت که از سال 82 تاسیس شده،برای هر سهم سال مالی گذشته سود 708 ریالی و  تحقق 246 ریال در سه ماه اول سال پیش بینی کرده بود.همچنین تقسیم 10 میلیارد تومان در مجمع آینده را در برنامه دارد.

شرکت صنایع پتروشیمی زنجان که در بازار پایه فرابورس حاضر است نیز در نظر دارد درصورت موافقت سازمان بورس و تصویب مجمع فوق العاده با افزایش سرمایه 319 درصدی،سرمایه فعلی را از 166.8 میلیارد تومان به 700 میلیارد تومان برساند.

"زنجان" که دارای سود عملیلتی 14 تومانی به ازای هر سهم است،این تامین مالی را با هدف تأمین قسمتی از سرمایه گذاری لازم برای ادامه احداث کارخانه اوره و آمونیاک،تأمین نظر بانک عامل برای شروع پرداخت تسهیلات ارزی و ریالی و در نهایت شروع عملیات تولیدی شرکت و ازمحل مطالبات سهامداران و آورده نقدی انجام خواهد داد.

از سهامداران پتروشیمی زنجان می توان سامان پلاستیک با 31.7 درصد و نقش گستر شرق با 24.8 درصد را نام برد.

همچنین سرمایه گذاری آتیه دماوند حاضر در بورس در صدد است با افزایش سرمایه 45 درصدی سرمایه فعلی را از 450 میلیارد تومان به 652.5 میلیارد تومان برساند.

"واتی"این تامین مالی را از محل جذاب سود انباشته و با هدف جبران سرمایه گذاری های انجام شده طی سال های مالی گذشته،کاهش ریسک کمبود نقدینگی در سال های مالی آتی،حفظ و افزایش عملیات جاری در جهت توسعه سبد سرمایه گذاری های شرکت از طریق افزایش سطح سرمایه گذاری های پر بازده و سریع المعامله انجام می دهد.

بر اساس این گزارش،این شرکت که آبان ماه سال گذشته از تعدیل 10 درصدی سود سال مالی آذر 96 نسبت به پیش بینی درآمد سال جاری خبر داده بود ،با اعلام واگذاری سهام شرکت ریسندگی و بافندگی فومنات و آثار این رویداد در 25 بهمن 95، با رشد 5 درصدی قیمت و صف فروش مواجه شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ