کد خبر: ۵۱۷۵۴
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۳/۲۸

معرفی پرفروش ترین ساعت هوشمند در ایران

معرفی پرفروش ترین ساعت هوشمند در ایران

ساعت‌های هوشمند زیادی از برندهای مختلف با قیمت‌های ۱۵۰ هزار تومان تا بیشتر از ۵ میلیون تومان وارد بازار ایران شده اما ساعت‌های نسبتا گران قیمت شرکت اپل پرفروش ترین ساعت هوشمند است .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بازار ساعت‌های هوشمند به عنوان یکی از گجت‌های پوشیدنی جدید و جذاب مخصوصا برای نسل جوان که توجه ویژه‌ای به فناوری و ظاهر و پوشش دارند، یکی از بازارهای داغ در کشور است.ساعت‌های هوشمند زیادی از برندهای مختلف با قیمت‌هایی از 150 هزار تومان تا بیشتر از 5 میلیون تومان وارد بازار ایران شده اما در این میان ساعت‌های نسبتا گران قیمت شرکت اپل فروش بسیار خوبی دارد.

یک فروشنده محصولات اپل از جمله اپل واچ به ایلنا گفت: اپل واچ به دلیل جذابیت و تنوع رنگ، بند، لوازم جانبی و مخصوصا لوکس بودن توانسته انتخاب اول دختران و پسرانی باشد که می‌توانند بیشتر از یک و نیم میلیون تومان هزینه کنند و بالا بودن تعداد این خریداران باعث شده تا پرفروشترین ساعت هوشمند بازار ایران باشد. بعد از آن  به ترتیب ساعت‌های شرکت سامسونگ، هواوی، سونی، ال جی و سایر برندها قرار بگیرند.

یک فروشنده ساعت کلاسیک نیز گفت: موبایل و مخصوصا ساعت‌های هوشمند در بازار ساعت کلاسیک از لحظه ورود به ایران تا به امروز تاثیر بسیار زیادی داشته اما هیچ گجتی جای ساعت و مخصوصا ساعت کلاسیک را به دلیل خاص بودن و کیفیت به مراتب بالا نخواهد گرفت و همواره جایگاه ساعت‌های کلاسیک حفظ خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ