کد خبر: ۵۱۷۵۶
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۳/۲۸

برنامه ها و مزایای بزرگترین باشگاه تجاری کشور اعلام شد
توسط مدیرعامل بانک ملت و مد یربازاریابی:

برنامه ها و مزایای بزرگترین باشگاه تجاری کشور اعلام شد

مدیرعامل بانک ملت و مدیربازاریابی در رونمایی از طرح شرکای تجاری باشگاه مشتریان ، از ایجاد ارزش افزوده خبر داده و مزایای بزرگ ترین باشگاه تجاری کشور را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،هادی اخلاقی فیض آثار در مراسم رونمایی از طرح شرکای تجاری باشگاه مشتریان با تأکید براینکه بانک ملت درصدد ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان و شرکای تجاری است گفت: بانک ملت در این زمینه، استراتژی مدونی را تدوین کرده تا بتواند با اتکای بر زیرساخت های قوی فناوری اطلاعات، از این فرصت ها به بهترین شکل ممکن بهره ببرد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح، ظرفیت قابل توجه خدمت رسانی به مشتریان و شرکای تجاری را در اختیار بانک ملت قرار می دهد، افزود: از طریق این طرح می توانیم با ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان، رضایت بیشتر آنها را به دست آوریم.

مزایای بزرگ ترین باشگاه تجاری کشور

مسعود کیماسی رییس اداره مدیریت بازاریابی بانک ملت هم گفت: این بانک به عنوان بانکی نوآور سال ۸۹ اقدام به راه اندازی باشگاه مشتریان کرد و هم اکنون با بیش از دو میلیون عضو، بزرگترین باشگاه تجاری کشور بوده و از این طریق تاکنون تسهیلات و پاداش های نقدی قابل توجهی را به مشتریان اعطا کرده است.

وی با توجه به قصد گسترده تر کردن سبد خدمت رسانی به مشتریان از طریق شرکای تجاری باشگاه افزود: در این طرح اعضای باشگاه خواهند توانست با استفاده از امتیازات، از طریق کارت های بانکی ثبت شده در باشگاه مشتریان روی پایانه های فروش به پرداخت ملت، کالاها و خدمات موردنیاز را با شرایط بهتری خریداری کنند.

به گفته این مقام مسئول، مشتریانی که تاکنون در باشگاه مشتریان بانک ملت عضو نشده اند، می توانند با مراجعه به سایت club.bankmellat.ir ،ثبت نام  و  تعریف کارت های بانکی از این خدمات استفاده کنند. همچنین موسسات و شرکت هایی که می خواهند به عنوان شریک تجاری بانک ملت فعالیت کنند می توانند با مراجعه به سایت باشگاه مشتریان، اطلاعات تکمیلی را به دست بیاورند.

کیماسی با اشاره به اینکه این طرح از ۳۰ خرداد سال جاری برای تمامی اعضای باشگاه قابل استفاده خواهد بود، اظهار امیدواری کرد توسعه چنین امکاناتی ضمن کمک به توسعه و ارتقای سطح خدمات شبکه بانکی، بتواند زمینه ارتقای خدمت رسانی و پاسخگویی بهتر به مشتریان را فراهم کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ