کد خبر: ۵۱۷۷۳
۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۳/۲۹

توصیه به سپرده‌گذاران کوثر، ثامن و بانک مهر اقتصاد وامنیت سپرده تا 100 میلیونی
دبیرکل کانون بانک‌ها اعلام کرد:

توصیه به سپرده‌گذاران کوثر، ثامن و بانک مهر اقتصاد وامنیت سپرده تا 100 میلیونی

دبیرکل کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی گفت: سپرده‌گذاران دو موسسه مالی کوثر و ثامن و بانک مهر اقتصاد از ادغام استقبال کنند و نگران نباشند. سپرده‌های تا 100 میلیون تومانی امنیت کامل دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدرضا جمشیدی درباره ادغام موسسه کوثر،ثامن و بانک مهر اقتصاد با اشاره به اینکه هیچ نگرانی درباره آنها وجود ندارد، به ایبنا گفت: با توجه به اینکه موسسه ثامن عضو کانون بانک‌ها نیست، اطلاعات دقیقی در مورد این موسسه وجود ندارد.ممکن است مباحث مطرح شده ناشی از برخی رایزنی‌ها از سوی بانک مرکزی و این موسسات باشد.

وی افزود: وظیفه بانک مرکزی سر و سامان دادن به موسسات غیر‌مجاز است و بر همین اساس به موسسات بدون مجوز اعلام شده تا برای سر و سامان یافتن، به‌دنبال ادغام با یکی از موسسات و بانک‌های دارای مجوز باشند.

این مقام مسئول با اشاره به وجود سپرده‌های مردم و مشتریان نزد این موسسات گفت: به این ترتیب می‌توان شاهد ساماندهی این موسسات بود و نسبت به سپرده‌ها خاطر جمع شد.

جمشیدی به سپرده‌گذاران توصیه کرد: به‌طور حتم سپرده‌گذاری نزد موسسات فاقد مجوز هیچ‌گونه نظارت و امنیتی نخواهد داشت، اما اگر بانک یا موسسات دارای مجوز با مشکل احتمالی مواجه شوند، سپرده‌های تا 100 میلیون تومان آنها مورد تضمین صندوق ضمانت سپرده‌ها است و امنیت کامل دارد.

وی تاکید کرد: سپرده‌گذاران باید به این نکته توجه داشته باشند ادغام به نفع آنها است و باید از این حرکت استقبال کنند زیرا این حرکت در راستای افزایش امنیت سپرده‌های آنها است.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ