کد خبر: ۵۱۸۱۸
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۳/۳۰

پرداخت وام ۵ میلیونی با حساب یارانه در بانک غیر بورسی آغاز شد
از امروز:

پرداخت وام ۵ میلیونی با حساب یارانه در بانک غیر بورسی آغاز شد

پرداخت وام ۵ میلیون تومانی با وثیقه حساب یارانه نقدی از امروز در بانک کشاورزی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، بنا بر اعلام بانک مرکزی، پرداخت وام ۵ میلیون تومانی با وثیقه حساب یارانه نقدی از امروز در بانک کشاورزی آغاز شد و در این رابطه فرشاد حیدری معاون نظارتی این بانک گفت: ماه پیش بخشنامه‌ای به بانک‌ها ابلاغ کردیم که خانوار‌ها قادر به استفاده از یارانه به عنوان وثیقه بانکی باشند و از خدمات کارت اعتباری بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه متناسب با یارانه‌ای که هموطنان دریافت می‌کنند می‌توانند تا 5 میلیون تومان از این کارت‌ها استفاده کنند، افزود: اگر شهروندان بیش از حد توان یارانه بخواهند از مبلغ این کارت استفاده کنند احتمالاً بانک‌ها ممکن است از آن‌ها علاوه بر وثیقه یارانه، ضامن یا قرارداد لازم الاجرا مطالبه کنند.به این ترتیب متناسب با میزان یارانه، خانوارها می‌توانند درصدی از این مبلغ تا سقف کارت را استفاده کنند و به استناد یارانه، ماهانه اقساط آن را پرداخت کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: اگر مشتری بر اساس یارانه خانوار می‌تواند کارت سه میلیون تومانی دریافت کند، ولی خواهان دریافت تسهیلات 5 میلیون تومانی باشد، شعبه بانک ممکن است تفاضل این دو را وثیقه بخواهد.

حیدری با اشاره به اینکه امروز در بانک کشاورزی از این کارت رونمایی خواهد شد گفت:این ابزار به بانک های دیگر نیز ابلاغ شده که از نظر ما فاصله یک تا دو ماهه برای آمادگی ایجاد نرم افزار و آموزش کارکنان لازم است تا تدارک لازم دیده شود، استنباط ما این است از تیرماه این تسهیلات می‌تواند در سایر بانک‌ها نیز عملیاتی شود.

وی ادامه داد: این کارت برای خرید کالا و خدمات است و از عملیات صوری در بانک‌ها نظیر ارائه اسناد صوری و همچنین طولانی شدن کار بسیار پیشگیری می‌کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ