کد خبر: ۵۱۸۵۸
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۳/۳۱

خرید ۶۸ درصد سهام یک شرکت اینترنتی ایرانی فعال در بازار آهن توسط آلمانی ها

خرید ۶۸ درصد سهام یک شرکت اینترنتی ایرانی فعال در بازار آهن توسط آلمانی ها

مدیر منطقه ای یک شرکت آلمانی از خرید ۶۸ درصد سهام شرکت سامانه آهن با قیمت ۱۷ میلیون دلار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از بلومبرگ،با توجه به اینکه بازار آهن ایران در سال های اخیر دستخوش تغییرات شگرفی بوده ، دور از انتظار نبود که فروش اینترنتی، سهم مناسبی از این بازار را پیدا کند.

اکنون قریب به 30 سایت فروش اینترنتی آهن در فضای مجازی فعال هستند که روزانه شاهد گسترش آنان در این فضا هستیم و این در نوع خود یک رقابت جدی را برای فعالان این عرصه ایجاد کرده است.اگرچه ورود آلمان ها به تجارت آهن در ایران دور از ذهن به نظر می رسید اما با خرید سهام یک شرکت فروش اینترنتی آهن در ایران این امر به وقوع می پیوندد.

اخبار ضد و نقیضی مبنی بر مذاکرات نهایی خرید بخشی از سهام یک شرکت فروش اینترنتی آهن (سامانه آهن) توسط شرکتSN wiesbadener Handels GmbH شنیده شده است.

Kunst.Schweizer مدیر منطقه ای این شرکت در مصاحبه ای خبر انجام مذاکرات مبنی برخرید 68 درصد از سهام شرکت سامانه آهن با قیمت 17 میلیون دلار را تایید کرد.

سامانه آهن که اخیرا مذاکرات خرید سهام آن توسط این  شرکت آلمانی در حال انجام است یکی از چندین سایتی است که در این حوزه فعالیت می کند.  اگرچه بازار میلگرد در ایران در چند ساله اخیر رشد بهتری داشته اما در بازار فعلی سرمایه گذاری بر ورق های فولادی از جذابیت بیشتری برخوردار است و نگاه فعالان بازار را جلب کرده است .

با این وجود فروش اقلام مختلف میلگرد و ورق و پروفیل و تیر آهن و ... در تناژ های مختلف از مزایای وب سایت های فروش اینترنتی به شمار می رود .حال با توجه به رکود اقتصادی در ایران درحوزه مسکن به نظر می رسد قیمت گذاری حدود 17 میلیون دلاری این معامله توجیه پذیری آنچنانی نداشته باشد اما امید می‌رود با ورود سرمایه های خارجی و رونق درحوزه مسکن و صنعت رشد هرچه بیشتر شرکت های فناوری در این حوزه باشیم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ