کد خبر: ۵۱۹۱۱
۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۴/۳

سپرده‌های تا سقف ۵۰ میلیون تومانی کاسپین از فردا پرداخت می شود
رئیس‌کل بانک مرکزی:

سپرده‌های تا سقف ۵۰ میلیون تومانی کاسپین از فردا پرداخت می شود

رئیس‌کل بانک مرکزی اعلام کرد: از فردا یکشنبه، سپرده‌های تا سقف۵۰ میلیون تومان موسسه کاسپین پرداخت می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، ولی الله سیف در کانال تلگرامی اعلام کرد: بانک مرکزی با معاضدت مسئولین محترم قضایی و همکاری نیروی انتظامی و حمایت نمایندگان مجلس برای استیفا و بازستاندن حقوق آنها از هیچ کوشش و تلاش مضایقه نخواهد کرد.

تا کنون 2 مرحله از تعیین تکلیف وجوه سپرده گذاران از طریق موسسه کاسپین انجام شده و مرحله سوم نیز از فردا شروع و سپرده های تا 500 میلیون ریال از طریق ٨ شعبه کاسپین تعیین تکلیف می شوند و بعد از مراجعه و تعیین تکلیف این گروه به تدریج تعیین تکلیف  سایر سپرده گذاران نیز در اولویت قرار گرفته و اعلام خواهد شد.

شناسایی سایر اموال و دارایی های تعاونی منحله فرشتگان نیز با همکاری پلیس آگاهی در حال انجام است.پرداخت های حاضر، حکم پرداخت علی الحساب را داشته و در صورت تامین منابع ناشی از فروش اموال و دارایی ها پس از تکمیل فرآیند شناسایی، طبق قراردادهای سپرده گذاری متعاقبا به سپرده گذاران تعلق خواهد گرفت.

درخواست های واصله از سوی برخی از سپرده گذاران مبنی بر حضور نماینده ای از سوی ایشان در هیئت تصفیه نیز در دست پیگیری است و در صورت عدم مغایرت قانونی و موافقت مرجع قضایی، اقدام خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ