کد خبر: ۵۱۹۱۶
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۴/۳

واکنش واعظی و طیب نیا به حواشی راهپیمایی روز قدس

واکنش واعظی و طیب نیا به حواشی راهپیمایی روز قدس

وزرای ارتباطات و اقتصاد به حواشی راهپیمایی روز قدس واکنش نشان دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمود واعظی در صفحه اینستاگرام ضمن محکوم کردن اهانت به رئیس‌جمهور اعلام کرد: متاسفانه عده‌ای به جای محکوم‌کردن اسرائیل، به رئیس‌جمهور منتخب مردم بی‌احترامی کردند و نشان دادند در شرایط بسیار حساس منطقه، تنها چیزی که برای آنها اهمیت ندارد، منافع ملی و حفظ اقتدار و یکپارچگی نظام است.

علی طیب‌نیا نیز درباره توهين عده‌اي به رييس‌جمهور در مراسم روز جهاني قدس به انتخاب گفت: متاسفانه رفتارهای دور از نزاکت اقلیتی ماجراجو در هتک حرمت خدمتگزاران ملت و تعرض به  رییس‌جمهور خدوم که مجددا مورد اقبال و اعتماد اکثریت مردم قرار گرفته، معنای خوبی نداشته و فقط از  شیرینی و حلاوت این نمایش بزرگ در کام مردم ما کاسته و مایه خوشحالی و امیدواری دشمنان به‌ویژه صهیونیست‌ها خواهد شد.

وی افزود: خوشبختانه با هوشیاری مردم روزه‌دار، ماجراجویی‌های آنان راه به جایی نبرد و همه یک‌صدا به تقبیح این عمل اقدام کردند.نهادهای امنیتی و انتظامی و قضایی لازم است بدون مماشات با این افراد و عوامل پشت صحنه آن برخورد کنند تا خدای ناخواسته شاهد تکرار چنین صحنه‌های دون شأن ملت ایران نباشیم.

بنابر این گزارش،در روز قدس افرادی که ظاهرا خود را مدافع نظام جمهوری اسلامی می دانند به عضو مجلس خبرگان رهبری، رئیس‌جمهور منتخب مردم و رئیس شورای عالی امنیت ملی بی‌احترامی کرده و شعار سر دادند.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ