کد خبر: ۵۱۹۲۶
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۴/۳

10 صندوق اول در شاخص ثبات معرفی شدند/ سود 50 میلیاردی یک صندوق

10 صندوق اول در شاخص ثبات معرفی شدند/ سود 50 میلیاردی یک صندوق

۱۰ صندوق سرمایه گذاری برتر از لحاظ شاخص ثبات معرفی شدند و یک صندوق هم در ماه گذشته اقدام به توزیع سود حدود 50 میلیارد تومانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در آخرین بررسی عملکرد صندوق های سرمایه گذاری از لحاظ  شاخص ثبات، 10 صندوق برتر مشخص شدند.

به این ترتیب صندوق سرمایهگذاری مشترک گنجینه الماس پایدار به رتبه اول دست یافته است. این صندوق با شاخص ثبات 2.28 واحدی به این رتبه رسیده است.

دیگر صندوقی که دومین پله در این رتبه بندی را به خود اختصاص داده، آرمان کارآفرین با شاخص ثبات 1.99 است. رتبه سوم هم با شاخص ثبات 1.86 واحدی متعلق به مشترک سپهر تدبیرگران است.

صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت امین ملت، نهال سرمایه ایرانیان و مشترک کارگزاری کارآفرین در رتبه های چهارم تا ششم قرار دارند. این صندوق ها به ترتیب شاخص ثبات 1.77، 1.48 و 1.47 واحدی را به ثبت رسانده اند.

صندوق های پیروزان، یکم ایرانیان، امین آشنای ایرانیان و توسعه سرمایه نیکی نیز در رتبه های هفتم تا دهم ایستاده اند. این چهار صندوق به ترتیب شاخص ثبات 1.46، 1.29، 1.21 و 1.10 واحدی را نشان می دهند.

صندوق سرمایهگذاری مشترک گنجینه الماس پایداری (سرمایهگذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت)، منابع اشخاص حقیقی و حقوقی را جذب می کند و دارای نرخ سود سالانه 22 درصدی و پرداخت ماهانه سود، ضمانت نقدشوندگی تامین سرمایه لوتوس پارسیان، بدون نرخ شکست و یا جرایم ابطال واحد سرمایهگذاری زودتر از موعد و بدون محدودیت مبلغ سرمایه گذاری ( از 100 هزار تومان تا ده میلیارد تومان) است.   

همچنین سود محقق شده صندوق سرمایه گذاری اوج ملت در خرداد ماه معادل 20.3 درصد سالانه (روزشمار) بوده و بیش از 49.7 میلیارد تومان سود از سوی این صندوق توزیع شده که با احتساب پرداخت سود هزار و 724 تومانی به ازای هر واحد سرمایه‌گذاری، بازدهی 1.72 درصدی در خرداد محاسبه شده است.

بنابراین گزارش، سرمایه‌گذاری در صندوق اوج ملت با نرخ بازده 20 درصد و پرداخت سود ماهانه در کلیه شعب بانک ملت در سراسر کشور امکان‌پذیر است.

انتهای پیام                                                                           


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ