کد خبر: ۵۱۹۸۷
۱۱:۴ - ۱۳۹۶/۴/۷

بدهی صندوق بیمه محصولات کشاورزی به بانک کشاورزی تعیین تکلیف شد
با ابلاغ مصوبه هیات دولت :

بدهی صندوق بیمه محصولات کشاورزی به بانک کشاورزی تعیین تکلیف شد

معاون اول رئیس جمهور تصویبنامه هیات دولت درباره تعیین تکلیف بدهی صندوق بیمه محصولات کشاورزی به بانک کشاورزی را جهت اجرا به دستگاه های ذیربط ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،اسحاق جهانگیری مصوبه هیات دولت درباره تعیین تکلیف بدهی صندوق بیمه محصولات کشاورزی به بانک کشاورزی را برای اجرا به وزارتخانه اقتصاد، جهادکشاورزی، صنعت،‌ سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی ابلاغ کرد.

هیات وزیران در جلسه 8 اسفندماه 95به پیشنهاد مجمع عمومی صندوق بیمه محصولات کشاورزی و به استناد مواد (32) و (33) اساسنامه صندوق یادشده - مصوب 1363- تصویب کرد:

1- بدهی صندوق بیمه محصولات کشاورزی به بانک کشاورزی تا پایان سال 94 به مبلغ 18هزار و 98 میلیارد ریال که طی نامه شماره 9610724 مورخ 30 فروردین 96به تایید سازمان حسابرسی رسیده، به عنوان بدهی دولت به بانک کشاورزی منظور می‌شود.

2 - سازمان برنامه و بودجه با رعایت مقررات مربوط، اعتبار لازم برای تسویه بدهی یادشده را در لوایح بودجه سنواتی پیش‌بینی و نسبت به صدور ابلاغ تخصیص اعتبار از محل منابع موجود طبق مقررات مربوط اقدام می کند. این بند مانع استفاده از سایر احکام مربوط به تسویه و تهاتر بدهی‌های دولت به بانک کشاورزی نیست.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ