کد خبر: ۵۲۰۱۱
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۶/۴/۹

توضیحات مدیرعامل کاسپین در مورد نحوه پرداخت به سپرده‌گذاران و یک اشتباه

توضیحات مدیرعامل کاسپین در مورد نحوه پرداخت به سپرده‌گذاران و یک اشتباه

مدیرعامل موسسه کاسپین در مورد نحوه پرداخت به سپرده‌گذاران و یک اشتباه توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از صدا و سیما، محمد جعفر افتخار اظهار داشت: پولی که به سپرده‌گذران پرداخت می‌کنیم  ‌علی‌الحساب محسوب می‌شود و کمتر از مبلغی است‌ که سپرده گذاران سپرده گذاشته‌اند اما هر وقت اموالی از مؤسسه فرشتگان در اختیار کاسپین قرار گرفت بقیه سپرده سپرده‌گذاران را پرداخت خواهیم کرد. 

وی با بیان اینکه موسسه کاسپین نقش اساسی در گرفتن سپرده‌ها از مردم نداشته افزود: قرار بود این موسسه برخی از تعاونی‌های اعتباری را ساماندهی کند که در اثر یک اشتباه برخی از این تعاونی‌ها از جمله تعاونی اعتباری فرشتگان، تابلوها و کلیشه دفترچه‌های سپرده را عوض کردند و به نام کاسپین زدند. با این کار سپرده‌گذاران این تعاونی‌ها خود را طلبکار از کاسپین می‌دانند.

این مقام مسئول با بیان اینکه هیئت مدیره جدید موسسه مالی کاسپین دو ماه است مستقر شده‌،گفت: بانک مرکزی برای ساماندهی موسسه فرشتگان خط اعتباری را در اختیار ما قرار داد . البته به بانک مرکزی بابت این خط درصدی سود نیز می‌دهیم. قرار شد در یک مقطع مبلغی از سپرده‌های کمتر از 10 میلیون و بعد تا 20 میلیون تومان و یک روز قبل از عید تا 50 میلیون تومان را پرداخت کنیم .

افتخار ادامه داد: موسسه فرشتگان تنها چند ساعت قبل از آغاز پرداخت سپرده‌ها اطلاعات سپرده گذاران زیر 50 میلیون تومان را در اختیار ما قرار داد و تا این اطلاعات در سیستم موسسه کاسپین قرار بگیرد و به اصطلاح بالا بیاید در برخی شعب تا چند ساعت و برخی دیگر تا چند روز طول کشید اما برخی شعب موفق نشدند اطلاعات را در اختیار بگیرند. 

وی افزود : تلاش ‌کرده‌ایم پاسخگوی مردم باشیم اما متاسفانه هنوز نتوانسته ایم همه اطلاعات را در شعب به‌روز کنیم. 

وی با بیان اینکه 90 درصد مسائل موجود در ارتباط با سپرده گذاران به موسسه فرشتگان و هیئت تسویه آن باز می‌گردد‌، گفت‌: این موسسه با موسسه کاسپین همکاری لازم را نکرده،امیدوارم تا یکی دو روز آینده مشکل بالا آمدن اطلاعات در شعب موسسه کاسپین حل و فصل شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ