کد خبر: ۵۲۰۸۵
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۴/۱۱

سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون یورویی فست فود معروف اسپانیایی در ایران
طی ۱۰ سال آینده انجام خواهد گرفت:

سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون یورویی فست فود معروف اسپانیایی در ایران

فروشگاه‌های زنجیره‌ای تله‌پیتزای اسپانیا در افتتاح نخستین فروشگاه در تهران از توسعه فعالیت‌ها در ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تردعربیا، گروه فروشگاه‌های زنجیره‌ای تله‌پیتزای اسپانیا، در افتتاح نخستین فروشگاه در تهران از توسعه فعالیت‌ها در ایران خبر داد.

این شرکت در نظر دارد تا پایان این ماه 2 فروشگاه دیگر نیز افتتاح کند. شرکت تله‌پیتزا با یک گروه سرمایه‌گذاری ایرانی توافقی امضا کرده تا کنترل فعالیت‌های برند را به این گروه واگذار کرده است.تله‌پیتزا به لحاظ تعداد فروشگاه در جهان شناخته شده است و این گروه سرمایه‌گذاری ایرانی نیز طی 10 سال آینده 100 میلیون یورو سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، افتتاح این فروشگاه در تهران، آغاز آخرین مرحله برنامه‌های جاه طلبانه توسعه جهانی این شرکت اسپانیایی است که نخستین رستوران خدمات سریع بین‌المللی است که به بازار ایران وارد شده و 1421 فروشگاه در سطح جهان دارد. تله پیتزا در نظر دارد تا پایان سال 2017 هفت مغازه دیگر در تهران و طی 10 سال اینده 200 مغازه در سراسر ایران دایر کند.

پابلو جانتگیو رئیس و مدیر ارشد اجرایی گروه تله‌پیتزا گفت: ما از افتتاح 2 فروشگاه نخست در ایران بسیار مفتخریم... خوشحال می‌شویم تا ماهیت برند را با مشتریان ایرانی به اشتراک بگذاریم و مزه بی‌نظیر پیتزاها را برای آنها در هر لحظه و مکان ارائه کنیم.

جورجیو میناردی مدیر بین‌المللی تله‌پیتزا نیز گفت: افتتاح نخستین فروشگاه ایرانی، یک گام هیجان‌انگیز در توسعه بین‌المللی است که ادامه خواهد یافت. به نظر می‌رسد ایران به یک بازار مهم بزرگ برای ما تبدیل شده و فضاهای زیادی برای رشد دارد. ما به مزه‌های ابداعی آگاهی داریم و به استفاده از مواد لازم با کیفیت محلی ایرانی و خدمات مشتری استثنایی متعهد هستیم  و ارزش بالایی برای مشتریان ایرانی قائل خواهیم بود.

تله‌پیتزا کاملا تلاش کرده تا از فرصت‌های موجود در بازار نوظهور ایران استفاده کند و حتی سعی کرده تا ذائقه ایرانی‌‌ها را با طعم‌های جدید آشنا کند.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ