کد خبر: ۵۲۱۱۸
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۴/۱۲

شفاف سازی شرکتی که به صف خرید منجر شد

شفاف سازی شرکتی که به صف خرید منجر شد

داده پردازی ایران امروز از برنده شدن زیرمجموعه فرعی در مناقصه ۱۵ میلیارد تومانی خبر داد و با رشد ۵ درصدی قیمت و صف خرید بیش از ۲ میلیون سهمی روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، داده پردازی ایران که طی سال جاری با رشد 33 درصدی قیمت سهام از 280 به 374 تومان مواجه شده ، امروز از برنده شدن زیرمجموعه فرعی در مناقصه 15 میلیارد تومانی خبر داد و با رشد 5 درصدی قیمت و صف خرید بیش از 2 میلیون سهمی روبرو شد.

در این رابطه سید ذبیح‌اله فیض‌آبادی ثانی مدیرعامل این شرکت 65 میلیارد تومانی اعلام کرد: جلسه کمیسیون معاملات شرکت پخش فراورده های نفتی در خصوص مناقصه پشتیبانی سامانه هوشمند سوخت در تاریخ 11 تیر ماه 1396 برگزار شد و شرکت توسعه ریز کامپیوتر ایران (شرکت فرعی) به دلیل ارائه بهترین پیشنهاد قیمت در انتظار ابلاغ رسمی از طرف شرکت پخش فراورده های نفتی به عنوان برنده مناقصه شد.

لازم به ذکر است مبلغ قرارداد در حدود 150 میلیارد ریال برآورد می شود که در صورت ابلاغ به موقع آن از مرداد ماه سال 1396 شروع و بمدت 12 ماه ادامه خواهد داشت. با توجه به اینکه بخشی از درآمد حاصل از فروش و ارایه خدمات سال 1396 در زمان پیش بینی فاقد قرارداد قطعی بوده است لذا این قرارداد تاثیری بر پیش بینی سود هر سهم اعلام شده برای سال 1396 نخواهد داشت.

بدیهی است هرگونه رویدادی که اطلاعات ارسالی به سازمان بورس و اوراق بهادار را متاًثر نماید به نحو مقتضی و به موقع جهت شفاف سازی و انعکاس به بازار سرمایه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ