کد خبر: ۵۲۱۲۳
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۴/۱۲

توضیح دو شرکت بورسی درباره سیاست تقسیم سود و تغییرات قیمتی سهام

توضیح دو شرکت بورسی درباره سیاست تقسیم سود و تغییرات قیمتی سهام

سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و سخت‌ آژند درباره سیاست تقسیم سود و تغییرات قیمتی سهام توصیح دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دو شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و سخت‌ آژند درباره سیاست تقسیم سود سال مالی 95 و آخرین وضعیت پیش بینی درآمد سال مالی 96 شفاف سازی کردند.

براساس این گزارش، "وبانک" 1.6 هزار میلیارد تومانی درحالی با برای سال مالی قبل 583 ریال سود محقق کرده و پنج شنبه هفته آینده به مجمع سالانه می رود که اعلام کرد پیشنهاد هیات مدیره برای تقسیم سود عملکرد سال مالی منتهی به اسفند 95 معادل 50 درصد سود خالص سال به انضمام 20 درصد اندوخته سرمایه ای ایجاد شده در سال و معادل 324 ریال به ازای هر سهم است.

همچنین حامد نورانی مدیرعامل شرکت 40 میلیارد تومانی سخت آژند در خصوص تغییرات قیمتی سهام این شرکت و آخرین وضعیت عملیاتی و مالی  شفاف سازی و اعلام کرد: روند فعالیت شرکت مطابق با آخرین پیش بینی درآمد هر سهم که قبلا از طریق سامانه کدال انتشار یافته، برنامه ریزی شده و همچنین در فرایند عملیات شرکت هیچگونه تغییری صورت نپذیرفته است. چنانچه تغییر با اهمیتی در عملکرد و یا پیش بینی درآمد هر سهم ایجاد شود، مراتب در اسرع وقت از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی خواهد شد.

"ثاژن" که طی 6 روز معاملاتی تا روز شنبه هفته جاری با رشد 23 درصدی  قیمت سهام ( از 326 به 402 تومان) مواجه شده، در اولین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به شهریور 96 به ازای هر سهم 671 ریال سود تقسیم کرده که در گزارش 3 و 6 ماهه این سود را تکرار کرده و در گزارش منتهی به اسفند 95 (6 ماهه) 43 ریال معادل 6 درصد را محقق کرده است.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ