کد خبر: ۵۲۲۴۴
۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۴/۱۷

معاون سایپا نحوه توقف خط تولید پراید را اعلام کرد

معاون سایپا نحوه توقف خط تولید پراید را اعلام کرد

معاون مهندسی شرکت سایپا با بیان اینکه کیفی سازی و تولید محصولات جدید در این شرکت آغاز شده گفت: تولید خودرو پراید به تدریج متوقف خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پرویز آفتاب سوار در حاشیه بازدید از نمایشگاه خودرو البرز به ایرنا گفت: برنامه شرکت سایپا بر این است که به تدریج خودروهای جدید را جایگزین خودرو های قدیمی کند که این اتفاق برای خودرو پراید رخ می دهد.خودرو پراید به لحاظ کیفی استاندارد های موجود را کسب و برای اخذ مجوز این خودرو تا آخر سال آینده هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه شرکت سایپا اکنون در بحث خودرو از 2 نگاه به مقوله تولید می پردازد،افزود: فناوری ساخت محصولات و استفاده از تجهیزات جدید برای خطوط تولید 2 برنامه محوری این شرکت است و تلاش می شود تا از بهترین فناوری ها استفاده شود.

این مقام مسئول اظهار داشت: خودرو های تولیدی این شرکت دارای دانش و امکانات جدید روز دنیا است و سیستم های الکترونیکی مطابق با فناوری روز بر روی خودرو ها نصب شده است.در بحث فناوری خودرو تلاش شده تا از آخرین امکانات روز دنیا استفاده شود.

آفتاب سوار با اشاره به اینکه ساپیا خط تولید دربرخی کشورها دارد، افزود: اکنون سایت تولید درکشور عراق داریم و در گذشته نیز در کشور سوریه این خط تولید فعال بود که اکنون به خاطر وضعیت این کشور تعطیل شده است .تا ماه آینده نیز در کشور نیجریه خط تولید سایپا راه اندازی می شود.

وی گفت: پس از برجام در بخش پولی و بانکی و انتقال دانش شرکت های خارجی بسترهایی فراهم شده،سال گذشته حدود 600 هزار دستگاه خودرو در شرکت سایپا تولید شد که سال جاری به 700 هزار دستگاه می رسد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ