کد خبر: ۵۲۲۹۸
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۴/۱۷

دیدگاه مدیرعامل توتال درخصوص قرارداد با ایران و وضع تحریم های جدید

دیدگاه مدیرعامل توتال درخصوص قرارداد با ایران و وضع تحریم های جدید

مدیرعامل توتال با توجه به همخوانی برجام با قرارداد این شرکت و ایران،ابراز امیدواری کرد تحریم های جدید از سوی آمریکا وضع نشود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از بلومبرگ، پاتریک پویان اعلام کرد: در منطقه خاورمیانه میان مسائل اقتصادی و سیاسی تفکیک وجود دارد.

وی با اشاره به ادامه فعالیت خط لوله صادرات گاز قطر به امارات که مالکیت آن در اختیار توتال است، گفت: این خط لوله نمادی از پل اقتصادی میان دو کشور است که توتال می‌تواند ایجاد کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه برای آغاز یک پروژه مشترک به زودی به قطر سفر می‌کند گفت: این کسب و کار ماست، همان طور که من هفته گذشته در تهران بودم، ممکن است در آینده به ابوظبی سفر کنم.در شرکتی همچون توتال، ما آماده‌ایم با توسعه اقتصادی پل بسازیم نه دیوار، این بزرگترین خدمتی است که ما می‌توانیم به صلح داشته باشیم.

پویان درباره احتمال وضع تحریم های جدید از سوی آمریکا و تأثیر آن بر قرارداد توتال با ایران گفت: ما به مقررات بین المللی احترام می گذاریم،اگر قوانین تغییر کنند ما باید خود را با آنها هماهنگ کنیم اما باور داریم با توجه به عرضه گاز تولیدی در فاز ۱۱ پارس جنوبی به بازار داخلی ایران، ما در حال خدمت به توسعه این کشور هستیم و این با روح برجام همخوانی دارد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ