کد خبر: ۵۲۳۵۶
۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۴/۱۹

تصمیم جدید بانک غایب بورسی برای سپرده گذاران ثامن الحجج

تصمیم جدید بانک غایب بورسی برای سپرده گذاران ثامن الحجج

بانک پارسیان با اعلام آغاز دور جدید تعیین تکلیف سپرده گذاران ثامن الحجج ، اعلام کرد: از فردا باز پرداخت وجوه «فرم درخواست» تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان شروع می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک پارسیان که از آبان سال گذشته تا کنون با توقف نماد در بورس مواجه است ، با صدور اطلاعیه ایی به سپرده گذاران تعاونی اعتبار ثامن الحجج اعلام کرد: در اجرای دستور بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و پیرو اطلاعیه آن بانک، به آگاهی می رساند همزمان با فرا رسیدن موعد پرداخت وجوه «فرم درخواست» ارائه شده توسط بانک پارسیان به عنوان بانک عامل، وجوه این فرم تا سقف مبلغ یک میلیارد ریال، از سه شنبه (بیستم تیرماه) بازپرداخت می شود.

همچنین همه دارندگان «فرم درخواست» می توانند در سررسید تعیین شده در فرم یا پس از آن، با در دست داشتن اصل فرم و مدارک شناسایی معتبر، مطابق با ساعت های کاری بانک پارسیان، به شعبه اولیه صادرکننده «فرم درخواست» مراجعه کنند.

بانک پارسیان از سوی بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار در بهمن 1394 به عنوان بانک عامل برای تعیین تکلیف تعاونی ثامن الحجج انتخاب شد.

مدیرعامل بانک پارسیان پیش از این اعلام کرده بود: تعیین تکلیف نزدیک به 10 هزار حساب از سپرده گذاران تعاونی منحل شده ثامن الحجج باقی مانده است که نزدیک به پنج هزار مشتری را تشکیل می دهند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ