کد خبر: ۵۲۴۳۰
۱۲:۸ - ۱۳۹۶/۴/۲۰

شاخص تولیدکننده بخش خدمات در سال ۹۴ اعلام شد
از سوی مرکز آمار ؛

شاخص تولیدکننده بخش خدمات در سال ۹۴ اعلام شد

مرکز آمار اعلام کرد: شاخص کل قیمت تولیدکننده بخش­های خدمات (برمبنای ۱۰۰=۱۳۹۰) در سال ۹۴برابر است با۲۰۴.۶ که نسبت به سال قبل ۱۳.۴ درصد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از مرکز آمار، شاخص قیمت تولیدکننده بخش­ های خدمات مشتمل بر 8 بخش شاملتعمیر وسایل نقلیه موتوری، موتور سیکلت و کالاهای شخصی و خانگی، هتل و رستوران، حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات، واسطه گری های مالی (بیمه)، مستغلات، اجاره و فعالیت های کسب و کار، آموزش، بهداشت و مددکاری اجتماعی و سایر فعالیت های خدمات عمومی، اجتماعی و شخصی است.

گزارش شاخص قیمت تولیدکننده بخش­ های خدمات بصورت فصلی و سالانه، منتشر می­ شود.شاخص قیمت تولید کننده متوسط قیمت کالاها و خدماتی است که بنگاه‌ها به ازای تولید کالا و خدمات دریافت می‌کنند.

شاخص گروه خدمات تعمیر وسایل نقلیه موتوری، موتور سیکلت و کالاهای شخصی و خانگی در سال 94 برابر است با237.2 که نسبت به سال قبل 16.5 درصد افزایش یافته است.

شاخص گروه خدمات هتل و رستوران در سال 94 برابر است با 266.8 که نسبت به سال قبل 15.4 درصد افزایش یافته است.

شاخص گروه خدمات حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات در سال 94 برابر است با 229 که نسبت به فصل قبل11.4 درصد افزایش یافته است.

شاخص گروه خدمات واسطه گری های مالی (بیمه) در سال 94 برابر است با 221.5 که نسبت به سال قبل 4 درصد افزایش یافته است.پ

شاخص گروه خدمات مستغلات، اجاره و فعالیت های کسب و کار در سال 94 برابر است با 170.9 که نسبت به سال قبل 10.9 درصد افزایش یافته است.

شاخص گروه خدمات آموزش در سال 94 برابر است با184.4 که نسبت به سال قبل 18.2 درصد افزایش یافته است.همچنین شاخص گروه خدمات بهداشت و مددکاری اجتماعی در سال 94 برابر است با269.6 که نسبت به فصل قبل25.5 درصد افزایش یافته است.

شاخص گروه خدمات سایر فعالیت­ های خدمات عمومی، اجتماعی و شخصی در سال 94 برابر است217.3 که نسبت به سال قبل16.6 درصد افزایش یافته است.این آمار نشان می دهد بخش خدمات کشور در سال 94 نسبت به سال قبل از آن با افزایش قیمت همراه بوده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ