کد خبر: ۵۲۴۴۴
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۶/۴/۲۰

نماد سایپا قبل از مجمع باز می شود/ نحوه افزایش قیمت و مذاکره با نیسان
مدیرعامل شرکت بعد از دو ماه و با اعلام علت توقف :

نماد سایپا قبل از مجمع باز می شود/ نحوه افزایش قیمت و مذاکره با نیسان

مدیرعامل سایپا بعد از دو ماه با اعلام اینکه علت توقف نماد تعدیل عدد خیره‌کننده‌ بود از بازگشایی نماد این شرکت قبل از مجمع سالانه خبر داد و آخرین وضعیت مذاکره با نیسان را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی نماد سایپا از 31 اردیبهشت تاکنون بسته شده و مدیران این شرکت هم حاضر به ارایه توضیح نشده اند که بالاخره مهدی جمالی بعد از دو ماه و در حاشیه واگذاری۵۰۰۰ دستگاه وانت زامیاد به مددجویان کمیته امداد امام اظهار داشت: نماد سایپا به دلیل اینکه در یکی دو سال گذشته تحولات اساسی در این شرکت اتفاق افتاده و به دنبال آن عدد خیره‌کننده‌ای را به عنوان تعدیل مثبت ارائه کردیم، بسته شد و فکر می‌کنیم به زودی قبل از برگزاری مجمع نماد بازگشایی شود.

وی با بیان اینکه مگاپلت‌فرم در سایپا در حال طراحی است،عنوان کرد: تا پایان سال جاری یک محصول و سال آینده دو محصول بر روی پلت‌فرم جدید عرضه خواهد شد.پیش‌فروش کوییک نیز به زودی آغاز خواهد شد و به دنبال آن تحویل این خودرو صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول در مورد آخرین وضعیت مذاکره با شرکت نیسان نیز گفت: سایپا در گذشته شریک انحصاری نیسان در ایران بود و به دلیل تحریم‌ها این همکاری قطع شده است. در حال حاضر نیز در حال مذاکره برای آغاز مجدد همکاری و تولید مدل‌های جدید نیسان در ایران هستیم که به زودی به نتیجه خواهد رسید.

جمالی در مورد زمان اعمال افزایش قیمت‌های اعلام شده از سوی شورای رقابت اظهار داشت: درخواست ما برای افزایش قیمت محصولات بیش از آن چیزی بود که شورای رقابت تصویب کرد. بنابراین این افزایش قیمت حداقلی به مرور اعمال خواهد شد البته سعی می‌کنیم کمترین فشار به مصرف‌کننده وارد شود.

وی درمورد واگذاری شرکت‌های زیرمجموعه سایپا نیز گفت: بزرگترین واگذاری تاریخ صنعت خودروی ایران در سایپا کاشان صورت گرفت به گونه‌ای که ۵۰ درصد این شرکت به خودروسازان فرانسوی سیتروئن واگذار خواهد شد. علاوه بر آن چند شرکت زیرمجموعه نیز منحل شده و چند شرکت نیز ادغام شده‌اند.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ