کد خبر: ۵۲۴۶۶
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۴/۲۱

عملکرد سه پالایشگاه با تعدیل مثبت ۲۰۰، ۶۶ و ۱۹ درصدی سود
برای سال مالی ۹۵ اعلام شد:

عملکرد سه پالایشگاه با تعدیل مثبت ۲۰۰، ۶۶ و ۱۹ درصدی سود

در پی توقف نماد ۶ پالایشگاه ، سه پالایشگاه بندرعباس، تهران و لاوان عملکرد سال مالی گذشته را با تعدیل مثبت ۲۰۰، ۶۶ و ۱۹ درصدی اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی توقف نماد 6 پالایشگاه بورسی و فرابورسی در روز شنبه 17 تیر ، سه پالایشگاه بندرعباس، تهران و لاوان عملکرد سال مالی گذشته را با تعدیل مثبت 200، 66 و 19 درصدی اعلام کردند تا  شاید در روزهای قبل از برگزاری مجمع سالانه آخر تیر و با ارایه توضیحات، به تابلو معاملات بازگردند.

براساس این گزارش، بررسی عملکرد (حسابرسی نشده) پالایشگاه بندرعباس برای 12 ماه سال قبل نشان می دهد این شرکت 1.3 هزار میلیارد تومانی  سود هر سهم را نسبت به آخرین پیش بینی حدود 19 درصد افزایش  داده و از 628 به 746 ریال رسانده است.

براساس گزارش واقعی، این شرکت، بیش از 17 میلیون 278 هزار مترمکعب محصول را به ارزش 16.4 هزار میلیارد تومان فروش رسانده که نسبت به آخرین پیش بینی سال قبل، 9 درصد بیشتر است. از سوی دیگر  برای سال جاری فروش بیش از 17.9 میلیون متر مکعب، پیش بینی فروش بالغ بر 17 هزار میلیارد تومانی کرده است.

مجمع سالانه "شبندر" روز سه شنبه 27 تیرماه برگزار خواهد شد.

پالایشگاه تهران 1.6 هزار میلیارد تومانی نیز درحالی شنبه 31 تیر مجمع سالانه را برگزار می کند، که طبق صورت‌های مالی 12 ماه سال قبل، سود هر سهم را 580 ریال اعلام کرده بود که در برابر پیش بینی قبلی و 349 ریالی، نشان از تعدیل مثبت 66 درصدی دارد.

پالایشگاه لاوان 114.3 میلیارد تومانی هم در سود هر سهم سال مالی قبل را با تعدیل 200 درصدی ، از 323 به 968 ریال افزایش داده است.

مجمع سالانه "شاوان" هم روز شنبه 31 تیرماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ