کد خبر: ۵۲۵۱۵
۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۴/۲۴

توقف تولید یک محصول قدیمی زامیاد تا سال آینده و انتخاب جانشین
نماینده مجلس اعلام کرد:

توقف تولید یک محصول قدیمی زامیاد تا سال آینده و انتخاب جانشین

نماینده مجلس بااعلام توقف تولید وانت نیسان تا سال آینده، گفت: جانشین این خودرو از میان وانت‌های داخلی انتخاب می‌شود و برای حمل بارهای سنگین باید از کامیونت استفاده کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ولی ملکی در خصوص توقف تولید وانت نیسان تا سال 97 به خانه ملت گفت: این محصول ( که از سال 1349 در زامیاد تولید می شود) در دسته خودروهای بامصرف سوخت بالا و تکنولوژی قدیمی کشور قرار دارد که باید کیفیت تولید و تکنولوژی تولید آن افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: تولید کننده این خودرودر داخل کشور، طی مدت چندین سال تغییراتی را در پلتفرم و حتی رنگ این محصول ایجاد نکرده و اینکه از یک خودرو در چندین سال بدون تغییرات جزئی استفاده کنیم صحیح نیست.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس در خصوص انتخاب جایگزین خودرو وانت نیسان بعد از توقف تولید، گفت: جانشین این محصول را به راحتی می‌توان از میان وانت‌های تولیدی در داخل کشور انتخاب کرد.

ملکی با تاکید بر اینکه توان وانت‌های تولیدی داخل از وانت نیسان کمتر است، خاطرنشان کرد: انتظار ما نباید از یک وانت حمل بار با تناژ سنگین باشد، بلکه برای حمل بارهای سنگین باید از کامیونت‌ها استفاده کرد و استفاده بیشتر از توان حمل بار وانت‌ها با ایجاد سوخت ناقص عاملی برای آلودگی هوا نیز است.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ