کد خبر: ۵۲۵۵۲
۰:۰ - ۱۳۹۶/۴/۲۵

زمان مجمع سالانه بانک دارای صف فروش و 3 شرکت

زمان مجمع سالانه بانک دارای صف فروش و 3 شرکت

زمان برگزاری مجمع سالانه بانک حکمت که با صف فروش روبرو است،شرکت آلومتک و مجمع فوق العاده ۲ شرکت دیگر اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در فاصله کمتر از یک هفته باقیمانده برای برگزاری مجامع سالانه شرکت های دارای سال مالی منتهی به اسفند گذشته، بانک حکمت ایرانیان و شرکت آلومتک زمان برگزاری مجمع سالانه را اعلام کردند.

بانک حکمت ایرانیان که با سرمایه 600 میلیارد تومانی در فرابورس حضور دارد،درحالی به مجمع سالانه می رود که با قیمت 115 تومانی هر سهم، صف فروش شد.

همچنین شرکت داده پردازی ایران که با سرمایه 65 میلیارد تومانی در بورس حضور دارد،جهت انتخاب اعضای هیات مدیره به مجمع عادی بطور فوق العاده می رود.

شرکت توسعه ساختمان نیز که با سرمایه اسمی 300 میلیارد تومانی در بازار دوم بورس درج شده، در حالی جهت تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه به مجمع فوق العاده می رود که با قیمت 99.2 تومانی هر سهم صف خرید شد.

"ثاخت" به تازگی توانست مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با 3 هدف اصلاح ساختار مالی، تقویت بنیة مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی از سازمان بورس بگیرد تا 300 میلیارد تومان به سرمایه فعلی بیفزاید.

در ترکیب سهامداری این شرکت ساختمانی،سرمایه گذاری زرین پرشیا با 47.6 درصد،صنعتی و بازرگانی غدیر با 24.4 درصد و سرمایه گذاری غدیر با 13.6 درصد سهم حضور دارند.

دراین میان مجمع فوق العاده سرمایه گذاری سایپا که قرار بود 27 تیر جهت تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه برگزار شود لغو و به زمان دیگری موکول شد.

بانک حکمت ایرانیان: ساعت 9 روز شنبه 31 تیر درلویزان،بلوار نیروی زمینی،بالاتر از سه راه ازگل،سالن سروناز

آلومتک: ساعت 13 روز شنبه 31 تیر درمجموعه فرهنگي ورزشي تلاش

توسعه ساختمان (مجمع فوق العاده): ساعت 10 روز دوشنبه 2 مرداد در پروژه شرکت طرح و توسعه آریا عمران پارس

داده پردازی ایران (مجمع عادی بطور فوق العاده): ساعت 10 روز دوشنبه 30 مرداد در هتل انقلاب

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ