کد خبر: ۵۲۵۵۶
۱۵:۸ - ۱۳۹۶/۴/۲۴

ایران ؛ سریعترین رشد تقاضا برای سفر  در سال 2016

ایران ؛ سریعترین رشد تقاضا برای سفر در سال 2016

سریعترین رشد تقاضا برای سفر در بین مقصد های گرشگری جهان در سال ۲۰۱۶ مربوط به ایران بوده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از پایگاه خبری ووگ، شرکت مسافرتی ام آی آر اعلام کرد: سریعترین رشد میزان تقاضا برای سفر در بین مقصد های گرشگری جهان در سال 2016 مربوط به ایران بوده است.

آنی لوکاس، معاون شرکت ام آی آر در این باره گفت: شاهد افزایش قابل توجه تقاضا برای سفر به ایران هستیم و تعداد زیادی تور برای پاییز امسال و بهار سال آینده ثبت نام کرده ایم.

وی افزود: ترس و نگرانی ای که مسافران قبل از سفر به ایران دارند بلافاصله بعد از تعامل رو در رو با شهروندان ایرانی از بین می رود. آنها مهمان نوازی ایرانیان نسبت به خودشان را احساس می کنند. مهربانی و رفتار دوستانه مردم ایران تقریبا زبانزد جهانیان شده است. این مهمان نوازی کاملا (دولتمردان) آمریکایی را خلع سلاح می کند.

معاون شرکت ام آی آر، آغاز سفر شهروندان آمریکایی به ایران به رغم توصیه های هشدار دهنده واشنگتن را شبیه آغاز سفرها به کوبا بعد از انقلاب این کشور تشبیه می کند. وی همچنین این سفرها را با سفر شهروندان آمریکایی به اتحاد جماهیر شوروی در اواخر دهه 1980 مقایسه می کند.

شرکت مانتن تراول سوبک، دیگر شرکت مسافرتی که تورهای گردشگری به مقصد ایران دارد نیز شاهد افزایش سفرها به ایران بوده است. جولی مک کورمک، مدیر برنامه آسیای شرکت مانتن تراول سوبک بعد از بازگشت از سفر به ایران در سال2014، افزایش آگاهی بخشی در باره واقعیت های ایران را ماموریت شخصی خود قرار داده است.

وی گفت: از اینکه چقدر تجربه من با خبرهایی از ایران می خوانم متفاوت بود، شگفت زده بودم... من (در ایران) کاملا احساس امنیت می کردم و تجربیات بسیار باورنکردنی ای در آنجا داشتم. این دیپلماسی فردی است که ما امروز در دنیا نیاز بیشتری به آن داریم.

لوکاس به شهروندان آمریکایی توصیه کرد:اجازه ندهید ممنوعیت های مسافرتی (دولت آمریکا) یا ممنوعیت حمل لپتاپ در پروازها ذهن شما را منحرف کند... به رغم همه اینجا، سفر کردن بزرگترین کاری است که ما آمریکایی ها می توانیم انجام دهیم. ما می توانیم از این طریق روایت غالب رسانه های آمریکایی را که تلاش دارند بر مسائل منفی و عمدتا سیاسی سایر کشورها تمرکز کنند به چالش بکشیم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ