کد خبر: ۵۲۶۱۴
۱:۱ - ۱۳۹۶/۴/۲۶

علت بازداشت حسین فریدون/ واکنش به اطلاعیه احمدی‌نژاد درباره بازداشت بقایی
سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد:

علت بازداشت حسین فریدون/ واکنش به اطلاعیه احمدی‌نژاد درباره بازداشت بقایی

سخنگوی قوه قضائیه با اعلام علت بازداشت حسین فریدون، به اطلاعیه احمدی‌نژاد درباره بازداشت بقایی واکنش نشان داد و آخرین وضعیت پرونده یک شرکت لیزینگ را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،، محسنی اژه‌ای در جریان برگزاری خبری دیروز درباره انتشار خبر بازداشت حسین فریدون در فضای مجازی گفت: در خصوص این فرد ،چندین نوبت تحقیق شد. از افرادی هم که مرتبط با موضوع بودند، تحقیق شده و برخی از افراد بازداشت هستند و برخی هم نه.

وی ادامه : روز شنبه برای این فرد قرار تامین وثیقه صادر شد اما به دلیل عدم قرار تامین به زندان معرفی شد که درصورت ارایه قرار تامین، آزاد می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه رسیدگی ایشان ادامه دارد، در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا قرار تأمینی که برای حسین فریدون صادر شده در رابطه با مسائل بانکی و معوقات بانکی است یا خیر؟ گفت: قرار ایشان در رابطه با مسائل مالی است. اما پیرامون معوقات بانکی نیست و وی معوقات بانکی ندارد.

واکنش به اطلاعیه احمدی‌نژاد درباره بازداشت بقایی

وی درباره بازداشت حمید بقایی و اعلامیه احمدی نژاد هم توضیح داد: جناب آقای احمدی نژاد نامه‌ای سرگشاده خطاب به ملت نوشتند که در فراز‌های مختلفی در این نامه بخش عمده‌ای از مسائلی که در این رابطه اظهارنظر شده، خلاف واقع است. متأسفانه مثل همیشه ایشان از یک فرد (احیاناً از خود متهم) مطالبی را شنیده‌اند و به استناد آن چنین قضاوتی می‌کنند.

معاون اول قوه قضاییه افزود: مطالب دیگری هم خارج از این پرونده در نامه مطرح کرده‌اند که در جای خود باید به آن پرداخته و پاسخ داده شود که در حال حاضر در مقام آن نیستم.

آخرین وضعیت لیزینگ نگین خودرو

محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین وضعیت شرکت لیزینگ نگین خودرو گفت: حکم مربوطه صادر شده و محکومان در زندان هستند. اما مشکل برخی پرونده‌ها مثل این پرونده این است که مقدار اموال واملاک تکافوی بدهی‌ها را نمی‌دهند. لذا افراد در زندان هستند. اما امکان پرداخت کل بدهی نیست و به میزان شناسایی‌ها، اموال بین افراد تقسیم می‌شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ