کد خبر: ۵۲۶۳۲
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۴/۲۶

شفاف سازی ۲ شرکت بورسی منجر به صف فروش و رشد اندک قیمت شد

شفاف سازی ۲ شرکت بورسی منجر به صف فروش و رشد اندک قیمت شد

شفاف سازی دو شرکت بورسی ایران ارقام و فولاد امیرکبیرکاشان منجر به صف فروش و رشد اندک قیمت سهام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات امروز بازار سهام که با رشد نسبی شاخص بورس همراه شده ، دو شرکت ایران‌ارقام‌ و فولاد امیرکبیرکاشان در باره رویداد تغییرات قیمت سهام و فک رهن زمین و ماشین آلات، توضیحات کوتاهی دادند.

براساس این گزارش، مدیرعامل"مرقام" که با سرمایه 50 میلیارد تومانی یکی ازسهام مورد نظر برخی فعالان در هفته های گذشته بود، در خصوص برنامه های عملیاتی و تغییرات قیمتی سهام در چند روز معاملاتی اخیر، اعلام کرد: این شرکت تا این تاریخ (25 تیر 96) هیچ نوع قرارداد یا تفاهم نامه جدیدی که به اطلاع رسانده نشده را منعقد نکرده است. همچنین این شرکت طی سال مالی جاری تغییر برنامه متفاوت و مصوب، خارج از موارد مندرج در بودجه اظهاری ندارد.

این توضیحات منجر به افت 5 درصدی قمیت و تشکیل صف فروش حدود 2 میلیون سهمی شد.

همچنین عزیز قنواتی مدیرعامل شرکت 42.9 میلیارد تومانی فولاد امیرکبیرکاشان از مجوز فک رهن بخشی از زمین و ماشین آلات شرکت توسط بانک ملت خبر داد تا سهام این شرکت با رشد اندک 1.3 درصدی معامله شود.

"فجر" به تازگی مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی از محل سود انباشته را به منظور اصلاح ساختار مالی از سازمان بورس دریافت کرده تابا تصویب مجمع فوق العاده به سرمایه 85.8 میلیارد تومانی برسد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ