کد خبر: ۵۲۶۳۶
۱۲:۳ - ۱۳۹۶/۴/۲۶

معرفی سایت بازار کار مختص بازارهای مالی و اعلام ویژگی ها

معرفی سایت بازار کار مختص بازارهای مالی و اعلام ویژگی ها

رئیس کمیته بازار کار انجمن مالی از رونمایی سایت بازار کار کمیته انجمن مالی درجهت توسعه فضای اشتغال و معرفی افراد شایسته و با دانش به نهادهای مالی در بازارهای سرمایه، پول و بیمه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، محمودرضا خواجه نصیری در مراسم رونمایی از سایت بازار کار مالی اسلامی گفت : در راستای نامگذاری سال 96 به عنوان سال تولید و اشتغال، کمیته بازار کار مالی اسلامی، یکی از 9 کمیته زیر مجموعه انجمن مالی اسلامی، تلاش کرده تا فضای اشتغال در نظام مالی را جهت معرفی افراد شایسته و با دانش به نهادهای مالی توسعه دهد. 

وی افزود: این کمیته تلاش کرده تا با ایجاد یک بانک اطلاعاتی از متقاضیان و نیروی کار در نظام مالی به توسعه شبکه همکاری بین بخش های تحقیقاتی و محیط کسب و کار کمک کند.

این مقام مسئول ادامه داد: این درگاه اینترنتی سعی کرده تا به نوعی عرضه و تقاضای نیروی کار در بازارهای مالی اعم از بازار سرمایه، بازار پول و بازار بیمه را نظام مند کند تا دانش آموختگان و فعالان نظام مالی فرصتی برای معرفی بیابند و از طرف مقابل نیز شرکت ها و نهادهای مالی سامانه ای برای جذب نیروی کار با دانش و دارای رفتار حرفه ای داشته باشند.

خواجه نصیری اظهار داشت: ویژگی متمایز این سایت نسبت به سایر سایت های کاریابی نمره دهی متقاضیان کار از سوی مدیران بازار کار و یا اعضای هیئت علمی دانشگاه است، بدین نحو که فرد جویای کار در سایت،سوابق فعالیت را تکمیل می کند سپس در مرحله پایانی می تواند از اعضای هیئت علمی دانشگاه یا مدیران بازار مالی افرادی را تحت عنوان معرف انتخاب کند، پس از اتمام فرآیند ثبت نام ایمیلی به فرد معرفی شده ارسال و خواسته می شود به فرد جویای کار در 5 شاخص تعیین شده نمره دهد.

وی افزود: این سایت به گونه ای طراحی شده که شرکت ها و نهاد های مالی نیز می توانند تقاضاهای نیروی کار را با ویژگی های مد نظر اعلام کنند،سپس افراد دارای ویژگی های مذکور به آن ها معرفی خواهند شد.

بنابر این گزارش،علاقه مندان و متقاضیان کار می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت انجمن مالی اسلامی به نشانی  www.iaif.irمراجعه کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ