کد خبر: ۵۲۶۶۴
۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۴/۲۷

اشاره کوتاه و فلسفی عضو هیات مدیره بانک صادرات به توقف نماد و امین سهامداران!
در آستانه ورود به دومین سال توقف نماد اعلام شد:

اشاره کوتاه و فلسفی عضو هیات مدیره بانک صادرات به توقف نماد و امین سهامداران!

درحالی توقف نماد بانک صادرات وارد دومین سال می شود که در خبری از قول عضو هیات مدیره ، اشاره ایی کوتاه و فلسفی به توقف نماد شده و خود را امین سپرده‌گذاران و سهامداران دانسته که جای تامل دارد!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی توقف نماد بانک صادرات تا چند روز دیگر وارد دومین سال می شود که مدیران آن طی 12 ماه اخیر به جز یکی دو مورد ( از جمله نامه اول اسفند مدیرعامل به سهامداران که در کدال منتشر شد) از ارایه توضیح در مورد آخرین وضعیت بانک و اقدامات لازم برای بازگشایی نماد و تکلیف بلوکه شدن سرمایه سهامداران خودداری کرده اند.

حال در شرایطی مجمع سالانه "وبصادر" روز شنبه 31 تیر برگزاری خواهد شد ( با احتمال عدم برگزاری مجمع ) که روابط عمومی بانک صادرات ایران در خبری از قول عضو هیات مدیره ، اشاره ایی کوتاه و فلسفی به توقف نماد کرده که جای تامل و همچنین تشکر دارد که به تازگی به صرافت اولویت دار بودن بازگشایی نماد افتاده و بانک صادرات را امین سهامداران اعلام کرده است !

در این خبر، مجتبی لشکربلوکی در دیدار با جمعی از کارکنان بانک صادرات، باز شدن نماد بانک در بورس را نیز یکی از مواردی عنوان کرد که در راس اولویت‌های کاری مدیران ارشد بانک قرار دارد و انتظار می‌رود با رفع موانعی که در راستای منافع سهامداران مد نظر است در آینده نزدیک این موضوع نیز حل و فصل شود.

براساس این گزارش، به جز این دو خط کوتاه ، توضیح دیگری در مورد علت طولانی شدن توقف نماد و آخرین وضعیت عملکرد سال مالی 95 و 96 و... نشده تا سهامداران با انبوهی از ابهامات قدم به مجمع احتمالی شنبه آینده بگذارند.

این مقام مسئول نکات دیگری را هم اعلام کرده و گفته است: بانک صادرات ایران ضمن حرکت در مسیر قانون و توجه به دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های صادره از سوی مراجع ذی‌صلاح به‌ویژه بــانـک مرکــزی، خود را امیـن سپرده‌گذاران و سهامداران دانسته و به همین جهت از سرمایه‌های آنان صیانت خواهد کرد.

لشکربلوکی موضوع وصول مطالبات معوق را بسیار با اهمیت عنوان کرد و گفت: وصول مطالبات معوق به‌عنوان یک رویکرد سودآور می‌تواند در دستور کار بانک‌ها باشد و بانک‌ها را از هزینه‌های سرسام‌آور و ناخواسته‌ای که از این طریق تحمیل می‌شود نجات دهد.

وی با اشاره به راه‌اندازی سوپر مارکت مالی به‌عنوان الگویی از بانکداری نوین، گفت: در آینده نزدیک هر شعبه باید به یک سوپر مارکت مالی تغییر کند تا از این طریق بتوانیم علاوه‌بر خدماتی که تاکنون ارائه داده‌ایم نسبت به عرضه خدمات متنوع‌تری از جمله امور بیمه‌ای، بازار سرمایه و... اقدام کنیم.

لشکر بلوکی درخصوص شایعاتی که این روزها در رابطه با مشکلات نظام بانکی در جامعه مطرح است اظهار کرد: به یمن تلاش و کوشش همه‌جانبه مجموعه همکاران بانک صادرات ایران این بانک نه‌تنها از این قاعده مستثنی است، بلکه تاکنون توانسته مشکلات بسیاری را از روی دوش برخی موسسات و نهادهای مالی که دچار مشکل شده‌اند بردارد که از آن جمله می‌توان به موسسه اعتباری میزان، موسسه پدیده شاندیز و ثامن اشاره کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ