کد خبر: ۵۲۶۸۳
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۴/۲۷

"پرداخت"امروز عرضه اولیه می شود/ ۲ ساعت برای سفارش گیری

بورس تهران با صدور اطلاعیه ایی دیرهنگام اعلام کرد عرضه اولیه امروز ۵ درصد سهام به پرداخت ملت در زمان خارج از معاملات انجام می شود و زمان سفارش گیری آن ساعت ۱۳ تا ۱۵ خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی عدم عرضه اولیه 5 درصد سهام به پرداخت در زمان معاملات و تا ساعت 12:30 ، بورس تهران در اطلاعیه ایی دیرهنگام اعلام کرد زمان عرضه اولیه سهام به پرداخت ملت تا ساعت 13 امروز به اطلاع بازار خواهد رسید.

این مرجع ، دقایقی قبل با صدور اطلاعیه ایی اعلام کرد عرضه اولیه امروز 5 درصد سهام به پرداخت ملت در زمان خارج از معاملات انجام می شود و زمان سفارش گیری آن ساعت 13 تا 15 خواهد بود.

اطلاعیه مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران

مروز سه شنبه مورخ 27/04/1396، تعداد 000ر500ر47 سهم معادل 5 درصد از سهام از سهام شرکت به پرداخت ملت متعلق به شرکت گروه فن آوران هوشمند بهسازان فردا به عنوان پانصدونهمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش کامپیوتر و فعالیت های مربوط به آن گروه و طبقه مشاوره مربوط به نرم افزار و عرضه نرم افزار در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد پرداخت به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

توجه به موارد زیر ضروریست: 1- دوره ثبت سفارش از ساعت 13 الی 15 می باشد. امکان اصلاح و یا حذف سفارش در این مدت امکانپذیر می باشد.

2- سهمیه در نظر گرفته شده برای هر کد حقیقی و حقوقی حداکثر 000ر2 سهم می باشد. هر کد معاملاتی تنها مجاز به ارسال یک سفارش می باشد.

3-ورود سفارش صرفاً با کد معاملاتی و در دوره زمانی اعلام شدهو به قیمت محدود در دامنه قیمتی تعیین شده ( کف قیمت 670ر16 و سقف قیمت 500ر17 ریال می باشد) ، جهت ثبت سفارش امکانپذیر می باشد و ورود سفارش بصورت گروهی مجاز نمی باشد. کلیه مشتریان بر خط نیز می توانند با توجه به شرایط ذکر شده فوق نسبت به ورود سفارش اقدام نمایند.

4- پس از اتمام دوره ثبت سفارش، کشف قیمت با توجه به وضعیت سفارشات ثبت شده در دوره ثبت سفارش و مطابق با مفاد مندرج در ماده 17 دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران و فرا بورس ایران مصوب 14/10/1395 خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر به اطلاعیه شماره 25694/181 مورخ 1396/04/25 مدیریت عملیات بازار منتشره در سایت شرکت بورس اوراق بهادار تهران مراجعه نمایند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ