کد خبر: ۵۲۶۸۹
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۶/۴/۲۷

توضیحات معاون بورس درباره علت تاخیر عرضه اولیه امروز
در گفت وگو با بورس پرس اعلام شد:

توضیحات معاون بورس درباره علت تاخیر عرضه اولیه امروز

معاون بازار شرکت بورس با اعلام علت در تاخیر ناخواسته عرضه اولیه ۵ درصد سهام به پرداخت ملت گفت: سفارش گیری ۴۷.۵ میلیون سهم شروع شده و تا ساعت ۱۵ به اتمام می رسید.

علی صحرایی در گفت و گو با پایگاه خبری بورس پرس، درباره این سئوال که علت اصلی تاخیر در عرضه اولیه 5 درصد سهام به پرداخت ملت چه بود و چرا این عرضه به بعد از اتمام معاملات موکول شد، اظهار داشت: با توجه به وضعیت این شرکت، سازمان بورس خواهان روشن شدن برخی ابهامات بود که به دلیل تاخیر در توضیحات مدیر عامل، تاخیر ناخواسته ایی رخ داد.

وی ادامه داد: همچنین "پرداخت" با توجه به اتمام سه ماه اول سال ، باید پیش بینی سود 96 را ارایه می کرد که این مورد هم انجام شد تا با توجه آماده بودن بازار و انتظار سهامداران، عرضه اولیه سهام آن در روز جاری انجام شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با این اوصاف و طبق مقررات مربوط به عرضه اولیه سهام به روش ثبت سفارش سهام و اختیاراتی که داده شده، تصمیم گرفته شد این عرضه بعد از اتمام معاملات انجام شود که به علت مشخص شدن محدوده قیمتی 1667 تا 1750 تومانی هر سهم "پرداخت" مشکلی نبوده و نیست.

صحرایی خاطر نشان کرد: بنابراین سفارس گیری 47.5 میلیون سهم این شرکت ز ساعت 13 آغاز شده و تا ساعت 15 هم به اتمام می رسد و طی آن قیمت نهایی اولین شرکت سال 96 بورس مشخص و نهایی خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» علی | ساعت ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۶/۴/۲۷
0
0
پاسخ
به این آقا باید گفت؛ «....که نمی تونید یک عرضه اولیه رو براساس زمانبندی های اعلام شده و همیشگی انجام بدید»!!! طبق پیش فرضمان،‌ این عرضه رو از دست دادیم!! ا....

پاسخ:
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ