کد خبر: ۵۲۶۹۰
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۴/۲۷

اقدام حاشیه ساز ترامپ با تبلیغ کالاهای شرکت تابعه در کاخ سفید

اقدام حاشیه ساز ترامپ با تبلیغ کالاهای شرکت تابعه در کاخ سفید

ترامپ در اقدامی حاشیه ساز ، دست به برگزاری نمایشگاه در محوطه کاخ سفید کرد و کالاهای شرکت تابعه را تبلیغ و مشغول بازی با یک ماشین آتش‌نشانی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ که شرکت تابعش تولید بسیاری از کالاهای مختلف مورد نیاز را از شرکت های غیر آمریکایی تامین می کند، برای ترویج خرید کالاهای تولید آمریکا، در محوطه کاخ سفید اقدام به برگزاری هفته محصولات "ساخت آمریکا" کرده است.

ترامپ در حاشیه بازدید از این نمایشگاه ترامپ لحظاتی مشغول بازی با یک ماشین آتش‌نشانی شد.

دولت این کشور قصد دارد در این هفته، تولید محصولات مختلف به دست شرکت های امریکایی و خرید محصولات تولیدی آمریکا توسط مردم این کشور را ترویج کند. این یکی از اقدامات ترامپ برای کمک به افزایش فرصت های شغلی در داخل آمریکاست.

برگزاری نمایشگاه محصولات ساخته شده در 50 ایالت مختلف امریکا یکی از فعالیت های هفته "ساخت آمریکا" خواهد بود. وی قرار است روز چهارشنبه در این باره بیانیه ای صادر کند و سخنانی را در مورد اهمیت تولید کالاهای مختلف در داخل این کشور کند.

روز گذشته ترامپ با حضور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کالاهای آمریکایی برخی از این کالاها مثل کلاه گاوچرانی و چوب بیسبال تولید شده در آمریکا را امتحان کرد تا برای این محصولات تبلیغ کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ