کد خبر: ۵۲۷۰۲
۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۴/۲۸

مخالفت نماینده مجلس با جایگزینی تیبا با محصل پر فروش سایپا

مخالفت نماینده مجلس با جایگزینی تیبا با محصل پر فروش سایپا

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اعلام کرد: خودروی تیبا به‌دلیل شباهت فنی بسیاری که با پراید دارد، جایگزین مناسبی برای این خودرو محسوب نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی اسدی‌کرم به خانه ملت گفت: خودروی تیبا به‌دلیل شباهت فنی بسیاری که با پراید دارد، جایگزین مناسبی برای این خودرو محسوب نمی‌شود.

وی افزود: تیبا با پراید فرقی ندارد و خودروسازان باید خودرویی با کیفیت و قیمت مناسب که عموم مردم توانایی استفاده از آن را داشته باشند، به جای پراید معرفی کنند.

این نماینده مجلس ادامه داد: در شرایط تحریم، خودروهای داخلی کیفیت را از دست داده و قطعات آنها چینی شد. در حال حاضر که مساله تحریم تا حدودی تحت کنترل درآمده، به نظر می‌رسد اگر مدل انعقاد قرارداد با کشورهایی همچون فرانسه ادامه داشته باشد و در بازار خودرو رقابت ایجاد شود، خودروسازی کشور ظرف 2 سال آینده در شرایط بهتری قرار می‌گیرد.

اسدی‌کرم تاکید کرد: وقتی در بازار رقابت ایجاد شود، قیمت‌ها نیز نظم منطقی پیدا می‌کنند و مشتری به خودروهای با کیفیت روی می‌آورد بنابراین قطعا خودروسازان مجبور می‌شوند محصولات بی‌کیفیت را از رده خارج کرده و به سمت تولید با کیفیت‌تر حرکت کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ