کد خبر: ۵۲۷۳۴
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۴/۲۸

تامین مالی ۲۰ میلیارد تومانی صنعت طیور از بورس کالا
با انتشار اولین اوراق سلف موازی استاندارد مرغ منجمد صورت گرفت:

تامین مالی ۲۰ میلیارد تومانی صنعت طیور از بورس کالا

امروز اولین عرضه اوراق سلف موازی استاندارد مرغ منجمد به منظور تامین مالی صنعت طیور و تامین سرمایه در گردش از بورس کالا انجام شد که با توجه به مزیت های این اوراق به ارزش ۲۰ میلیارد تومان به فروش رسید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، بورس کالا اعلام کرد، در معاملات امروز ۱۲ هزار  و ۷۴۰ تن مرغ منجمد شرکت گسترش و توسعه صنایع بهپرور معادل ۱۳۷ هزار و ۸۰ قرارداد ۲۰ کیلویی به صورت اوراق سلف موازی استاندارد عرضه شد که در نهایت کل قراردادها با قیمت پایه یک میلیون و ۴۵۹ هزار ریال به فروش رسید.

به این ترتیب با استقبال صورت گرفته از اولین اوراق سلف موازی استاندارد مرغ منجمد و خرید ۱۳۷ هزار و ۸۰ قرارداد در  روز عرضه ، تامین مالی ۲۰ میلیارد تومانی صنعت طیور از طریق بورس کالا انجام شد.

اوراق سلف موازی استاندار مرغ منجد ، اولین اوراق سلف منتشر شده صنعت طیور در بورس کالا است که از سوی کارگزاری پیشگامان بهپرور عرضه شده  و مشاور پذیرش و متعهد پذیره نویسی این اوراق شرکت تامین سرمایه امید است.

این اوراق با نام و معاف از مالیات بوده و با نرخ اختیار فروش ۲۱ درصد و نرخ بازارگردانی ۲۰ درصد منتشر شده و زمان سررسید آن یک سال پس از تاریخ عرضه اولیه  و دوره تحویل فیزیکی حداکثر یک ماه پس از سررسید قرارداد است.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ