کد خبر: ۵۲۷۵۶
۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۴/۳۱

مجوز افزایش سرمایه سهم دارای صف خرید و 2 شرکت بورسی صادر شد

مجوز افزایش سرمایه سهم دارای صف خرید و 2 شرکت بورسی صادر شد

۳ شرکت کارت اعتباری ایران کیش، سبحان دارو و سرمایه گذاری پردیس مجوز افزایش سرمایه ۳۵، ۵۳ و ۵۰ درصدی را از یک محل گرفتند و آماده مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، کارت اعتباری ایران کیش که با سرمایه اسمی 131 میلیارد تومانی در بورس حضور دارد در حالی توانست مجوز افزایش سرمایه 53 درصدی را از سازمان بورس بگیرد که چهارشنبه گذشته با قیمت 506 تومانی هر سهم، دارای صف خرید بیش از11.3 میلیون سهمی بود.

تامین مالی 69 میلیارد تومانی "رکیش" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با  2 هدف اجرای طرح توسعه و خرید دستگاه پرداخت الکترونیک صورت می گیرد تا سرمایه فعلی به 200 میلیارد تومان برسد.

سرمایه گذاری ایرانیان با 35.3 درصد،بانک تجارت با 16.6 درصد و سرمایه گذاری خوارزمی با 15.7 درصد سهم در ترکیب سهامداری این شرکت حضور دارند.

سبحان دارو نیز که با سرمایه 43 میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شده،با اخذ مجوز افزایش سرمایه 35 درصدی از سازمان بورس می تواند سرمایه فعلی را به 58 میلیارد تومان برساند.

"دسبحان" این تامین مالی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با 2 هدف افزایش ظرفیت‌های تولیدی در بخش نیمه جامدات و بهبود ساختار جهت اخذ استانداردهای جی ام پی خطوط تولید جامدات انجام می دهد.

گروه دارویی سبحان با 65.2 درصد و سرمایه گذاری البرز با 17.7 درصد سهم،جزء سهامداران عمده این شرکت محسوب می شوند.

همچنین سرمایه گذاری پردیس که با سرمایه 100 میلیارد تومانی در بورس حاضر است، مجوز افزایش سرمایه 50 درصدی را از سازمان گرفت تا سرمایه فعلی را به 150 میلیارد تومان برساند.

تامین مالی"پردیس" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف افزایش حجم سرمایه‌گذاری‌ها صورت می پذیرد.

سرمایه گذاری تدبیر با 65.3 درصد و بیمه پارسیان با 9.9 درصد سهم در ترکیب سهامداری این شرکت سرمایه گذاری که درخرید و فروش اوراق بهادار فعالیت دارد،حضور دارند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ