کد خبر: ۵۲۷۵۷
۱۸:۸ - ۱۳۹۶/۴/۳۰

سرویس جدید شرکت بورسی و مرتبط با ۶ بانک اعلام شد
توسط مدیرعامل:

سرویس جدید شرکت بورسی و مرتبط با ۶ بانک اعلام شد

مدیرعامل شرکت بورسی تجارت الکترونیک پارسیان از راه اندازی سرویس کارت به کارت ۶ بانک در اپلیکیشن تاپ برای کاربران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عبدالعظیم قنبریان با اعلام راه اندازی سرویس کارت به کارت در اپلیکیشن تاپ، اظهار داشت: با این رویداد کاربران می توانند از بانک های مبدا تحت پوشش به کلیه بانک های عضو شتاب کارت به کارت کنند. در حال حاضر بانک های مبدا تحت پوشش شامل بانک های سینا، دی، شهر، پارسیان ، پست بانک و حکمت ایرانیان هستند.

وی ادامه داد: نسخه اندروید تاپ جدید فعال و در مارکت های نرم افزاری منتشر می شود. همچنین در اندروید این امکان برای کاربران فراهم شده تا از داخل نرم افزار و بخش بروز رسانی در منوی تنظیمات، نسخه جدید نرم افزار را مستقیما دریافت و بروز کنند.

به گفته قنبریان، این پس کاربران می توانند بدون نیاز به دریافت نسخه جدید از خدمات سایر بانکه ایی که به تدریج به این سرویس افزوده می شوند استفاده کنند.  نسخه ویژه کاربران IOS نیز در مرحله تایید اپل بوده و پس از تایید، به صورت رسمی در Appstore منتشرمی شود.

وی پیش از این نیز با اعلام خرید150هزار دستگاه پایانه فروشگاهی از صدور کارت اعتباری بین المللی با امکان برداشت از عابربانک 170 کشور و از طریق قرارداد بانک پارسیان با شرکت خارجی خبر داده بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ