کد خبر: ۵۲۷۵۹
۰:۰ - ۱۳۹۶/۴/۳۱

پیش بینی ادامه روند صعودی بورس در کانال ۸۰ هزارتایی شاخص و اقبال ۴ گروه
یک کارگزاری برای هفته جاری اعلام کرد:

پیش بینی ادامه روند صعودی بورس در کانال ۸۰ هزارتایی شاخص و اقبال ۴ گروه

یک کارگزاری برای هفته جاری، پیش بینی کرد روند صعودی بازار در کانال ۸۰ هزار واحدی شاخص بورس ادامه دار باشد و سهام ۴ گروه با اقبال روبرو شوند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در ادامه بهبود نسبی متغیرهای بازار سهام و تداوم روند صعودی شاخص بورس که منجر به ورود به کانال 80 واحدی هفته گذشته شد کارگزاری آبان اعلام کرد بازار هفته گذشته در حالی به پایان رسید که با انتشار سیل عظیمی از گزارش دوره ای توسط شرکت ها مواجه شدیم.

گزارش های امید بخشی که موجب افزایش تقاضا شد. به طوریکه چهارشنبه بازاری مثبت را نظاره بودیم و احتمالا شروع این هفته نیز به همین صورت دنبال خواهد شد.

در این بین بازگشایی احتمالی گروه پالایشگاهی با توجه به انتشار تعدیلات مثبت چشمگیر، می تواند  افزایش تقاضا در بازار و جو مثبت را تشدید کند.

به نظر می رسد صف خرید بسیار پر حجم نماد تازه وارد "پرداخت" در کنار معاملات مثبت نمادهای "مداران، رتاپ و رکیش" این هفته نیز ادامه داشته باشد.

در گروه های شیمیایی و روانکارها انتظار داریم نمادهای "ساینا، زاگرس، شکلر، شفارس، شسپا، شکربن، پارسان و شسینا" از تقاضای بالاتر و مثبت تری نسبت به هم گروهی های خود  برخوردار باشند.

به نظر، گروه های ساختمانی و سیمانی با عرضه های بیشتر و تعادل بالاتری مواجه باشند اما همچنان جزء گروهای پیش رو خواهند بود و احتمالا نمادهای "ثامان، ثفارس، ثنوسا، وساخت، آ س پ، سبهان، سقاین، سدور، سشرق، سفارس، سبزوا، سپاها، سهگمت، سغرب و سصوفی" با معاملاتی مثبت دنبال خواهند شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ