کد خبر: ۵۲۷۷۲
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۴/۳۱

مجمع سالانه سایپا شروع شد/ اعلام مواضع صریح سازمان بورس

مجمع سالانه سایپا شروع شد/ اعلام مواضع صریح سازمان بورس

مجمع سالانه سایپا ساعتی پیش شروع شد و قرار است بعد از شفاف سازی دیروز سازمان بورس، مواضع صریح نهاد ناظر بازار سرمایه در مورد ابهامات مهم باقی مانده اعلام شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق اعلام قبلی ، مجمع سالانه سایپا ساعتی پیش در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد تا در مورد صورت های مالی اسفند 95 تصمیم گیری شود.

هر چند گزارش حسابرس در مورد صورت های مالی "خساپا" منتشر شده اما با توجه به عدم رفع چند ابهام مهم در مورد چگونگی کاهش زیان 4.8 هزار میلیارد تومانی و کاهش فروش 2 هزار میلیارد تومانی و افزایش سود سال مالی قبل، سازمان بورس هنوز قانع نشده است.

بر همین اساس، علاوه بر شفاف سازی دیروز سازمان بورس در مورد صورت های مالی سال ۹۵ سایپا و اعلام دلایل افزایش سودآوری و تاکید بر نقش مجمع سالانه به رعایت یکسان حقوق کلیه سهامداران ، مقرر شده نماینده سازمان بورس امروز در مجمع سالانه سایپا ، اقدام به اعلام صریح مواضع به سهامداران حاضر کرده تا تصمیم گیری شود.

از سوی دیگر در حالی مجمع سالانه می تواند هر تصمیمی اتخاذ کند که سازمان بورس هم اقدام به تکمیل پرونده کرده و در صورت محقق شدن تخلف ، اقدامات لازم را به عمل خواهد آورد.

با این همه باید منتظر ماند و دید که این مجمع با چه نتایجی به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ