کد خبر: ۵۲۷۸۲
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۴/۳۱

نتایج مجمع اولین بانک مشخص شد/ تقسیم سود جالب

نتایج مجمع اولین بانک مشخص شد/ تقسیم سود جالب "وآیند"

نتایج مجمع بانک آینده با تقسیم سود جالب برگزار شد تا اولین مجمع بانکهای بورسی و فرابورس مشخص شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک مرکزی در حالی مانند سال گذشته با تصمیمات انی و ابلاغیه های دیر هنگام باعث بروز مشکلاتی در برگزاری مجمع سالانه بانک ها شده که مجوز برگزاری مجمع دو بانک آینده و حکمت ایرانیان را دیروز و چهارشنبه صادر کرد اما چنین اقدامی برای بانک های دیگر نکرد تا نتایج مجمع این گروه در هاله ایی از ابهام باشد.

به هر ترتیب ، بانک آینده ساعت 9 صبح امروز اقدام به برگزاری دو مجمع سالانه و عادی به طور فوق العاده ( انتخاب هیات مدیره) با حضور 81 درصد سهاماران در مرکز همایش‌های رایزن واقع در نیاوران کرد تا اولین بانکی باشد که نتایج مجمع آن مشخص شود.

در این مجمع ،ضمن تصویب صورت های مالی اسفند سال گذشته ، 1350 میلیارد تومان ذخیره سود، لحاظ شد و با توجه به سود انباشته فعلی 276 میلیارد تومانی، سود قابل تقسیم هر سهم با لحاظ کردن ذخایر ، 170 ریال محاسبه شد.

در این میان ، پیشنهاد هیات مدیره برای تقسیم سود هر سهم 104 ریال بود که در نهایت مقرر شد برای هر سهم 110 ریال برای سرمایه 1.6 هزار میلیارد تومانی توزیع شود .

همچنین مقرر شد به دلیل عدم تایید حسابرس و اعضای هیئت مدیره توسط بانک مرکزی ، مجمع فوق العاده در شهریور ماه برگزار و تعیین پاداش به آن مجمع منتقل شود.

طبق برنامه زمان‌بندی ، پرداخت سود سهامداران حقیقی و حقوقی "وآیند" از شهریور و مهر آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ