کد خبر: ۵۲۷۹۳
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۶/۴/۳۱

۲ هدف حضور کانون کارگزاران بورس در نمایشگاه الکامپ
مدیرآموزش کانون مطرح کرد:

۲ هدف حضور کانون کارگزاران بورس در نمایشگاه الکامپ

مدیرآموزش کانون کارگزاران بورس، اهداف حضور کانون در نمایشگاه الکامپ را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، احسان عامری مقدم هدف از حضور این کانون در نمایشگاه الکامپ را در دو حوزه محتوایی و فنی عنوان کرد و گفت: بررسی و بهره گیری از آخرین دستاوردهای صنعت الکترونیک و فناوری اطلاعات و همچنین تبادل اطلاعات و آشنایی با شرکت‌های ارائه دهنده این خدمات، در راستای بهبود کیفیت خدمات کانون و صنعت کارگزاری و از سویی دیگر نمایش توانمندی ها و دستاوردهای این کانون به ویژه در حوزه نرم افزارها و سامانه های آموزشی از جمله اهداف حضور در نمایشگاه الکامپ است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در شیوه های به‌روز و نوین آموزشی، استفاده از بسترهای فناوری اطلاعات ضروری و مهم است و نقش این صنایع در آموزش مدرن انکار ناپذیر است. از این رو، کانون در طی چند سال گذشته سامانه جامع آموزش کانون،سامانه تصحیح پاسخ نامه های آزمون و ایجاد بستر آموزش از راه دور (LMS) در این خصوص توسط واحد آموزش و واحد فناوری اطلاعات کانون طراحی و اجرا شده است.

عامری ابراز امیدواری کرد، بهره گیری هر چه بیشتر از بسترهای فناوری اطلاعات در بازار سرمایه منجر به افزایش کارایی و کیفیت خدمات نهادهای مالی شود.

بنابر این گزارش،نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقه مندان عرضه می شود و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. دستاوردهای این تعاملات نقطه آغاز بسیاری از همکاری های تجاری و فناورانه فیمابین دست اندرکاران حوزه الکترونیک و کامپیوتر است که نقش معنی داری در تحرک بخشیدن به این حوزه صنعت و تولیدکنندگان و بازرگانان شاغل در آن ایفاء می کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ