کد خبر: ۵۲۸۱۶
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۵/۱

مجوز کارخانه خودروسازی با سرمایه ۵۰۰ میلیارد تومانی در سبزوار
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خبر داد:

مجوز کارخانه خودروسازی با سرمایه ۵۰۰ میلیارد تومانی در سبزوار

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از صدور مجوز ایجاد کارخانه خودرو سازی در سبزوار با سرمایه اولیه حدود ۵۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی توسط وزارت صنعت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایرنا، رمضانعلی سبحانی فر در یکی از روستاهای سبزوار گفت: مجوز ایجاد کارخانه خودرو سازی در سبزوار با سرمایه اولیه حدود 500 میلیارد تومانی بخش خصوصی توسط وزارت صنعت صادر شد. این کارخانه ظرفیت تولید 120 هزار خودرو در سال را دارد که با ایجاد آن حدود 2 هزار اشتغال به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می شود.

وی افزود: همچنین برای نخستین بار مجوز احداث کارخانه نخریسی با سرمایه گذاری 300 میلیارد تومانی بخش خصوصی و ظرفیت اشتغال حدود 3 هزار نفر اخذ شده که در مرحله واگذاری زمین قرار دارد.مجوز احداث نیروگاه 10 مگاواتی در داورزن نیز با سرمایه گذاری 40 میلیارد تومانی بخش خصوصی از وزارت نیرو اخذ شد که این طرح نیز در مرحله جانمایی و واگذاری زمین قرار دارد.

این نماینده مجلس به آغاز عملیات اجرایی نیروگاه 500 مگاواتی سیکل ترکیبی سبزوار اشاره کرد و ادامه داد: این پروژه با سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی وزارت نیرو و بخش خصوصی احداث می شود.

سبحانی فر با بیان اینکه دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به رونق اشتغال روستائیان دارد، اظهار داشت: با تصویب مجلس و همراهی دولت، روستائیان می توانند با مشارکت در طرح های اشتغالزایی از تسهیلات اشتغال با کارمزد 4 درصد بهره مند شوند.همچنینبا تصویب مجلس 1،5 میلیارد دلار تسهیلات رونق اشتغال در روستاها در اختیار چهار بانک تخصصی قرار می گیرد.

انتهای پیام

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ