کد خبر: ۵۲۸۲۰
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۵/۱

برنامه های سایپا برای تولید موتور ملی 3 سیلندر، تیبا برقی و...
مدیرعامل شرکت اعلام کرد:

برنامه های سایپا برای تولید موتور ملی 3 سیلندر، تیبا برقی و...

مدیرعامل سایپا از تولید موتور ملی 3 سیلندر، تیبا برقی در آینده ایی نزدیک و تولید sp0 و sp100 خبر داد و گفت: آمادگی عرضه دو محصول در سال وجود دارد که به سرمایه گذاری جدید و ارزان قیمت نیاز است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سایپا موتور ملی سه سیلندر (پرقدرت کم مصرف یورو۶) را رونمایی کرد و مهدی جمالی مدیرعامل این شرکت با اشاره به اینکه طی دو سال تنوع محصولات از 13 به 23 مدل رسیده ، گفت: موتور رونمایی شده بخشی از مگاپلت فرم است.

وی ادامه داد: درحالی وزیر صنعت در لحظات آخر قرارداد با سیتروئن بر این موتور تاکید کرد که بزودی تولید آن با سرمایه گذاری مشترک سایپا و سیتروئن و با توان رقابتی بالا آغاز می شود.

جمالی از تولید محصول تیبا برقی در آینده ایی نزدیک و بعد از طی مرحله آزمایشی و همچنین تولید sp0 و sp100 خبر داد و گفت: آمادگی عرضه دو محصول در سال وجود دارد که به سرمایه گذاری های جدید و ارزان قیمت نیاز است.

بنابر این گزارش، تامین مالی 328 میلیون دلاری پروژه موتور ملی سه سیلندر طبق مصوبه شورای عالی اقتصاد و از محل یارانه کاهش مصرف سوخت انجام شده و تولید آن قرار است 6 میلیارد دلار صرفه جویی ارزی شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ