کد خبر: ۵۲۸۳۲
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۵/۱

قطعه سازان همکار ایران خودرو و سایپا توسط خارجی‌ها ارزیابی شده اند
وزیر صنعت:

قطعه سازان همکار ایران خودرو و سایپا توسط خارجی‌ها ارزیابی شده اند

وزیر صنعت با تاکید بر لزوم سرعت عمل در قرارداد داخلی و خارجی گفت: قطعه سازان همکار با ایران خودرو و سایپا توسط خارجی‌ها ارزیابی شده اند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدرضا نعمت زاده در مراسم رونمایی از موتور ۳ سیلندر با ابراز خوشحالی از شکل گیری شرکتهای دانش بنیان اظهار داشت: درحالی پروژه موتور ۳ سیلندر از محصولات برجام است که در حال حاضر مشکلی برای ارتباط با شرکت‌های بین المللی نیست. در این میان برخی مشکلات بانکی به علت ایران هراسی آمریکای جهانخوار بوده اما بانک‌های خارجی درحال پیوستن به بانک های ایرانی هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: خودروسازان که حدود ۱۶ درصد از صنعت  را دراختیار دارند، می‌توانند صنایع قبل و بعد خود را به حرکت درآورند در این حوزه با جدیت وارد شوند. بنابراین این صنعت نباید استراحت و به دارایی ها اعتماد کرد. بلکه باید مدام به نوآوری های جدید پرداخت تا توسعه یابد.

نعمت زاده با اعلام عمر ۶ ساله هر پلتفرم خودرو، افزود: چگونه می توان ۳۰ ماه برای نصب موتور روی خودرو، وقت گذاشت. پس باید سرعت چاشنی کار و با قطعه سازان ، قرارداد  منعقد و اگر لازم به حضور شریک خارجی است، مذاکره شود. چون در غیر این صورت باید قطعه وارد شود.

وی ادامه داد:قطعه سازان همکار با ایران خودرو و سایپا توسط خارجی‌ها ارزیابی شده اند و از توان مناسبی ههم برخوردارند که باید از تجارب آن‌ها استفاه کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ