کد خبر: ۵۲۸۴۱
۰:۶ - ۱۳۹۶/۵/۲

 آخرین وضعیت قرارداد رنو ، فولکس واگن و هیوندای
معاون وزیر صنعت اعلام کرد:

آخرین وضعیت قرارداد رنو ، فولکس واگن و هیوندای

معاون وزیر صنعت آخرین وضعیت قرارداد رنو ، فولکس واگن و هیوندای را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،محسن صالحی نیا در خاتمه آیین رونمایی از موتور سه سیلندر ملی در جمع خبرنگاران درخصوص آخرین وضعیت قرارداد با رنو گفت: تاکنون قول های مختلف و متفاوتی از سوی مسئولان برای تحقق این قرارداد داده شده و امیدواریم به زودی شکل بگیرد.

وی درخصوص اینکه چالش اصلی ایدرو و رنو بر سر حفظ بازار ایران در معاملات است، ادامه داد: ارزش اقتصادی پیش بینی شده در قرارداد بر اساس دست کم 60 هزار دستگاه خودرو است که به حداکثر 120 هزار دستگاه ختم می شود که ارزش خوبی است.

این مقام مسئول درباره قرارداد شرکت ماموت با شرکت فولکس واگن آلمان نیز عنوان کرد: این قرارداد که برای تولید آماده شده، اواخر شهریورماه امضا می شود.

صالحی نیا با اشاره به قرارداد منعقد شده بین کرمان موتور و شرکت هیوندای هم گفت: این قرارداد روی 2 خودرو بسته شده که برای شروع کار، دست کم 30 درصد از تولید خودروها داخلی سازی خواهد بود و در فاز بعدی تا پایان سال به 40 درصد افزایش خواهد یافت.

وی با توجه به برنامه تولید تیبای برقی، از در دست تصویب بودن آیین نامه ای در دولت در خصوص تامین زیرساخت های لازم برای توسعه پلتفرم های برقی خبر داد و گفت: در این آیین نامه نقش وزارت نیرو، شیوه های شارژ خودروها و وظایف مراجعی نظیر وزارت کشور که باید در تامین زیرساخت ها همکاری کند، همچنین چگونگی تامین قطعات، تعرفه های حقوق ورودی و ... دیده شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ