کد خبر: ۵۲۸۶۰
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۵/۲

اولین لیگ ستارگان بورس آغاز شد
با حضور دانشجویان۱۰دانشگاه برتر:

اولین لیگ ستارگان بورس آغاز شد

اولین دوره لیگ ستارگان بورس با حضور دانشجویان ۱۰ دانشگاه برتر، مسئولان سازمان بورس، عضو شورای عالی بورس و معاون بنیاد ملی نخبگان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،افتتاحیه اولین دوره لیگ ستارگان بورس امروز صبح با حضور ۵ گروه از دانشجویان ۱۰ دانشگاه برتر ، مسئولان سازمان بورس، عضو شورای عالی بورس و معاون بنیاد ملی نخبگان آغاز شد.

یاسر فلاح مدیر روابط عمومی سازمان بورس در این باره گفت: امیدوارم آغاز این لیگ، مقدمه ای برای توسعه فرهنگ سهامداری و اجرای بهتر برپایی دور بعدی باشد تا خانواده های این دانشجویان با فرایند معامله گری در بورس آشنا شده و کارافرینی جدیدی در کشور ایجاد شود.

مهدی موسوی معاون بنیاد ملی نخبگان نیز با امید به ایجاد انگیزه لازم بین این جوانان گفت: برگزاری این مسابقات در حوزه اقتصادی و بورس ابتکار جالبی است که این استعدادها با حمایت می توانند تجارب لازم را کسب کنند .

همچنین حسن قالیباف اصل مدیرعامل بورس تهران هم با آرزوی موفقیت برای شرکت کنندگان و اظهار مسرت از میزبانی بورس تهران در این لیگ اظهار داشت: امیدواریم با برپایی این لیگ، ارتباط و خلاقیت نوین بین دانشگاه و بازار سرمایه و توجه به بازار مالی افزایش یابد.

حسین عبده تبریزی عضو شورای عالی بورس هم با اشاره به اینکه برگزاری این مسابقات دردنیا مرسوم است،اظهار امیدواری کرد برپایی این مسابقات پرفایده باشد تا سال های آینده،بیانگر عمق مطالباتی که اقتصاد ایران به آن نیاز دارد باشد.

بر این اساس و پس از این اظهارات، زنگ نمادین آغاز این لیگ بین شرکت کنندگان توسط عبده تبریزی به صدا درآمد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ