کد خبر: ۵۲۹۰۱
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۵/۳

تصمیم جدید کاسپین برای تکلیف سپرده گذاران تعاونی فرشتگان

تصمیم جدید کاسپین برای تکلیف سپرده گذاران تعاونی فرشتگان

بر اساس تصمیم جدید موسسه کاسپین، دارندگان حساب‌های مشترک فرشتگان تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان می توانند از امروز جهت تعیین تکلیف حساب‌ها به شعب این موسسه مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بر اساس تازه ترین آماری که علی نعیمی رئیس هیات مدیره کاسپین به ایسنا اعلام کرده،این تعاونی تاکنون حدود ۸۰۰ میلیارد تومان خط اعتباری از بانک مرکزی برای تعیین تکلیف سپرده گذاران دریافت کرده و به همراه بخشی از مبالغی که از سرمایه موسسه به آن اضافه شده نسبت به پرداختی‌ها اقدام کرده است.

بر این اساس،در مجموع در مرحله‌ی تعیین تکلیف سپرده‌های تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان،سپرده‌های انتقالی این مرحله از تعاونی فرشتگان به موسسه کاسپین حدود ۱۷۳۷ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ حدود ۹۶۰ میلیارد تومان تا دوم مرداد ماه سال جاری به طور نقدی پرداخت شده است.

با توجه به این که سپرده‌گذاران مخیر بودند یا وجوه را نقدی دریافت کنند و یا اینکه در کاسپین سپرده‌گذاری کنند، تاکنون ۹۶۰ میلیارد تومان به طور نقدی دریافت و از حساب کاسپین خارج شده است. مابقی ۱۷۳۷ میلیارد تومان نیز مبلغی بوده که به طور علی‌الحساب برای سایر سپرده‌گذارانی که به هر طریقی هنوز مراجعه نکرده‌اند افتتاح شده و در حساب آنها به طور علی‌الحساب قرار گرفته است.

همچنین براساس تصمیم جدید موسسه کاسپین قرار بر این شده تا بار دیگر دارندگان حساب‌های مشترک فرشتگان تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان بتوانند از امروز جهت تعیین تکلیف حساب‌ها به شعب این موسسه مراجعه کنند.

این در حالی است که از ۲۴ تیرماه همزمان با شروع تعیین تکلیف سپرده‌های تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان، موسسه تصمیم به رسیدگی به وضعیت حساب‌های مشترک گرفت اما به دلیل وجود برخی مشکلات و نواقص فنی بلافاصله متوقف شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ