کد خبر: ۵۳۹۰۹
۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۵/۴

کاهش بهای محصول ایران خودرو و علت افزایش قیمت چند خودرو خارجی
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اعلام کرد:

کاهش بهای محصول ایران خودرو و علت افزایش قیمت چند خودرو خارجی

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با اعلام علت افزایش قیمت ۵ تا ۱۵ میلیون تومانی خودروهای وارداتی و عدم اجرای مجوز شورای رقابت توسط خودروسازان ، از کاهش قیمت یک محصول ایران خودرو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سعید موتمنی با اشاره به اینکه ممنوعیت واردات خودرو توسط شرکت های متفرقه و مشکلات ثبت سفارش خودرو باعث شده تا بازار با رشد 3 تا 5 میلیونی قیمت خودروهای وارداتی روبه رو شود، به تسنیم گفت: در حال حاضر قیمت سراتو از 141 به 146 میلیون تومان و النترا از 145 به 150 میلیون تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه قیمت سورنتو هم از 245 به 260 میلیون تومان رسیده، افزود: پیش بینی این اوضاع را از چند ماه پیش که قرار شد شرکت های متفرقه امکان واردات خودرو را نداشته باشند داشتم زیرا نمایندگی های رسمی امکان پاسخ دادن به تمام نیاز بازار خودروهای وارداتی را ندارند.

موتمنی در مورد بازار خودروهای داخلی هم گفت: شرکت‌های خودروساز هنوز مجوز شورای رقابت را اجرایی نکرده اند اما بازار همچنان با قیمت دو نرخی خودروها مواجه است. تنها خودرویی که طی روزهای اخیر به دلیلی عرضه زیاد ارزان شده سمند ال ایکس است به نحوی که قیمت این خودرو از 31 میلیون 700 هزار تومان به 31 میلیون تومان رسیده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ