کد خبر: ۵۳۹۱۲
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۵/۴

10 سرمایه‌گذار خارجی کد بورسی گرفتند/ 4 حقیقی و 6 حقوقی
مدیرعامل سپرده‌گذاری مرکزی:

10 سرمایه‌گذار خارجی کد بورسی گرفتند/ 4 حقیقی و 6 حقوقی

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی از صدور ۱۰ کد سهامدار خارجی جدید در اولین ماه تابستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدرضا محسنی از صدور 10 کد سهامدار خارجی جدید در ماه گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد 4 سهامدار حقیقی از کشورهای امارات و افغانستان با پشت سر گذاشتن مراحل قانونی، کد معاملاتی فعالیت را دریافت کردند.

وی افزود: همچنین 6 سرمایه‌گذار حقوقی خارجی در این مدت از کشورهای گرجستان، ترکیه و ارمنستان و امارات (هرکدام 2 شرکت) کد سهامداری را از این شرکت دریافت کردند تا تعداد سرمایه‌گذاران حقوقی خارجی فعال در بازار سرمایه ایران به عدد 209 برسد.

بنابر این گزارش، نخستین کد سهامدار خارجی بازار سرمایه در آبان ماه سال 73 را یک شرکت آلمانی دریافت کرد و تاکنون 878 کد سهامدار خارجی در این بازار صادر شده است.

همچنین در حال حاضر سرمایه گذارانی از آمریکا، انگلیس، اسپانیا، روسیه، آلمان، سوییس، سوئد، لهستان، ازبکستان، جمهوری آذربایجان، چین، هلند، هند، ترکیه، لبنان، آفریقای جنوبی، ژاپن، قبرس، ایتالیا، امارات، نروژ، یونان، اندونزی، مالدیو، لهستان، کانادا، جزایر کیمن، هنگ کنگ، قطر، عراق، پاکستان، سوریه، لوکزامبورگ، کویت، نیوزیلند، مالزی، کره جنوبی، گرجستان، ارمنستان، جزایر ویرجین، نیجریه و افغانستان فعال هستند که در این فهرست نام 34 سرمایه‌گذار ایرانی مقیم خارج از کشور نیز دیده می‌شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ